Wat doen jullie mannen als ze thuis zijn overdag??

Discussie in 'De lounge' gestart door mavi derya, 30 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Mijn man is elke dag overdag thuis.. Hij zit nu veel achter de computer maar vind dat ook niet leuk meer en is het zat.. maar hij weet ook niet wat hij dan kan doen..

Ik heb ook geen idee dus wat doen jullie mannen overdag als ze thuis zijn???

2. mamavanY

mamavanY Actief lid

7 aug 2012
    288
    0
    0
    Onderin nederland
    Opruimen, schoonmaken, knutselen of spelletjes doen met onze dochter...

3. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Klussen rond het huis
    Mee grote boodschappen doen
    Met Beer wandelen en de eendjes brood geven

4. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    De dagen dat hij vrij is doet hij klusjes en huishouden (zeker nu, aangezien ik door BI niet veel kan). Hij speelt met onze dochter. En als hij een moment voor zichzelf heeft leest hij een boek of zit hij op de computer.

5. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Achterstallige klussen weg werken mij helpen met de zware dingen in het hh. In de tuin bezig, met de kinderen wat doen.
    Zondagochtend kaarten met vrienden
    Stofzuigen dweilen de was ed.

6. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Mijn man heeft op vrijdag en om het weekend het rijk alleen met dochter.

Hij doet dan:
    Huishouden
    Tv kijken
    Voor dochter zorgen
    Pc spelletjes (of wat internetten op de Ipad)

Als mijn man vrij is en ik ook gaat hij soms modelvliegen.

7. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    De vaatwasser, de was, koken, stofzuigen, de tuin vegen, de auto door de wasstraat... eigenlijk alles :D maar ook wel een uur of 2 computerspelletjes ;) :D

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Gitaar spelen, trainen (boksbal in de schuur) en inderdaad gamen. Alsnog niets in het huishouden, in ieder geval.

9. Talvi

Talvi Niet meer actief

Als mijn vriend overdag thuis is, dan helpt hij mij mee met het huishouden. Of hij knutselt aan zijn brommer of hij gaat de tuin doen. We doen dan ook samen de boodschappen. We gaan ook wel eens een stukje rijden met de brommer maar dit wordt voor mij steeds ongemakkelijker jammer genoeg.

10. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ja huishouden doet hij eigenlijk noooit.. hooguit een keer stofzuigen.. maar ik werk maar 24 uur dus daar heb ik tijd zat voor..

En hij is echt elke dag overdag thuis.. dus die klusjes die zijn ook wel gedaan ondertussen.. en heel erg handig is hij niet.. :p

11. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    De mijne begint zijn vrije dagen met uitslapen. Daarna uitgebreid douchen en ontbijten. Dan even op de computer of een film kijken en even een wandelingetje maken. Moet wel zeggen dat we dan samen zijn... Als hij echt alleen is zal het misschien bij computeren blijven ;). Of een stukje autorijden of de autowassen.

12. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Het huishouden, de tuin bij houden, gitaar spelen, zingen, nummers inzingen en opnemen, buiten spelen met de kleine, even naar z'n vader, computeren.

Genoeg in elk geval. Mijn man kan niet goed stil zitten en moet iets om handen hebben.

13. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    in de tuin klussen. spelletje op de xbox en normaal grote boodschappen. en als.mooi weer is meestal lang met de hond wandelen met de kids

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

waarom praat je zijn "luiheid" tov het huishouden goed?

omdat jij ondanks dat je werkt daar alle tijd voor hebt?
    dat zou er bij mij echt niet ingaan, zeker als manlief zich zou "vervelen"

hij hoeft idd niet het hele huishouden op zich te nemen, maar wat kleine klusjes uit jouw handen nemen mag best.

15. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Klussen, met mannetje knuffelen, mij ontlasten mby huishouden, wandelen met de honden, mij verzorgen, kleine man verzorgen...

16. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

+1... Als je man ELKE dag thuis is overdag kan hij toch wat doen? Wat een luie man jeetje ik zou me doodergeren.... En dan zeuren dat hij zich verveeld? Ja logisch als hij geen reet uitvoert...

17. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    :$:$:$Sorrryy??? Dit slaat ook nergens op.. ik zeg toch helemaal niet dat hij lui is of dat hij geen reet uitvoert.. hij werkt ook nog 50 of 60 uur per week hoor!.. Beetje snel een oordeel geven vind ik dit..

18. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Door wat je zegt, leek het erop dat hij thuis zit zonder werk. Dan is het toch niet zo raar dat sommigen dat afleiden uit wat je schrijft?

Nu zeg je dat hij werkt, dan neem ik aan dat hij als zelfstandige thuis werkt?

Heeft hij bepaalde interesses, of dingen die hij leuk vindt en waar hij zijn hobby van kan maken? Sporten is altijd een goed idee, zeker als hij zo veel werkt.

19. n0name

n0name Niet meer actief

Als hij een dag vrij is gaat hij meestal wat klusjes in huis doen, geen schoonmaakklusjes maar meer dingen ophangen, vloerleggen, schilderen en dat soort dingen. Of als het weer mee zit de tuin in. Gamen kan hij ook uren achter elkaar doen ;)

20. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Hij werkt altijd avond/nachtdienst.. vaak van 18.00 tot 3.00..
    Dat was dan misschien niet helemaal duidelijk..

Maar ook als iemand zonder werk thuis zit wil niet zeggen dat iemand gelijk lui is en geen reet uitvoert..

Dat is het juist hij heeft eigenlijk helemaal geen hobby's ofzo.. hij heeft wel een tijdje fitness gedaan maar ik denk dat hij meer iets nodig heeft in teamverband ofzo.. maar dat is er bijna niet overdag omdat iedereen werkt natuurlijk..

Deel Deze Pagina