Apps I-phone voor gemiste uitzendingen?

Discussie in 'De lounge' gestart door bloem82, 1 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Binnenkort mag ik bevallen en omdat we boven op dit moment geen tv hebben en ik de kraamweek waarschijnlijk veel boven vertoef ;) zoek ik apps waar je gemiste uitzendingen kunt bekijken.

De app voor uitzendinggemist heb ik al.

Weten jullie nog meer? Gratis het liefst, betaal al genoeg kijk en luistergeld per maand :p weet niet hoe je apps moet kopen en heb ook geen cc ervoor.

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Even een upje :)

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik ken eigenlijk alleen maar uitzendinggemist, volgens mij bestaat er nog niks voor rtl, sbs enz toch?

4. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Verder dan uitzending gemist kom ik ook niet.

Maar ehhhh hoezo betaal je genoeg kijk en luistergeld, dat is al jaren geleden afgeschaft.

Is er een reden dat je tijdens de kraamweek veel boven zou moeten zijn?

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Umm85: nee hè? Jamme hoor, je zou eigenlijk verwachten dat juist die zenders wel met de tijd meegaan, hihi.

Pcootje: sorry geen kijk en luistergeld, maar abonnementskosten voor de televisie (kabel, digitaal ed)

Nee, heb geen reden om meer boven te zitten, maar uit ervaring van de eerste lag ik toch geregeld even op bed, of eerder naar bed en aangezien ik niet gelijk slaap was een rtlgemist of zo wel lekker geweest :) ook nu, want rond 21.15 uur ben ik moe, maar zodra ik op bed lig kan ik niet slapen ;) een tv was helemaal lekker geweest, gewoon even ontspannend tv kijken vanuit bed ipv op de bank.

Deel Deze Pagina