HP is trouwens wel okay alleen al die shit die er standaard op installeren is altijd irritant, maar dat vind ik met veel tegenwoordig!
Sony Vaio! Maar goed, dat staat niet op je lijstje. Ik zou dan voor een HP gaan. Ik heb al jaren zo'n goedkoop HP-ding en nog geen problemen mee gehad. Maar zodra hij stuk is, ga ik weer een Sony Vaio kopen.
Ik heb voor HP gekozen omdat mijn pc van HP is en ik daar nog nooit problemen mee heb gehad.. maar ik heb net een laptop besteld van Acer, dus ik hoop dat die ook goed is
Ik heb een HP en ben er erg tevreden over. Ik weet niet of het al genoemd is, maar vergelijk ook eens de garantievoorwaarden.
Ik heb een samsung laptop, nu inmiddels 3 jaar superintensief gebruik en heb er echt nog nooit probemen mee gehad.
HP met stip op nummer 1 Manlief heeft voor op het werk een HP Pavilion, en 9 van de 10x als hij thuis is en hij gebruikt de gewone pc pak ik de HP puur omdat dit een hele fijne laptop is, hij is snel, en doet gewoon alles wat ik wil, wij hebben hem wel met windows 7, zelf geinstalleerd Tevens hebben we nog een Dell maar vindt deze niet zo heel fijn om mee te werken. Deze staat bij ons op de slaapkamer hebben we gekocht toen ik platte rust moest in de 1e zwangerschap zodat ik toch nog wat kon doen en dan hebben we nog de gewone pc, maar die heeft manlief zelf in elkaar gezet.
ik heb altijd een hp gehad (nog steeds) en heb er nooit problemen mee. mijn vorige laptop is 5.5 jaar mee gegaan.
Asus is de beste Ik zie dat de meeste op Hp gestemd hebben, maar die merk sucks juist, te veel mankementen als het aan mij ligt! Asus is wel een goed merk. Volgens mijn broertje (de grote computernerd) ook trouwens!
Nu ruim 2 jaar een Acer en nooit problemen mee. Op advies van mn broer die al jaren software ingenieur is,zelf gebruikt hij dit merk ook al jaren.
bedankt voor het reageren allemaal. Ga het vanavond als de kids op bedje leggen even goed doorlezen en morgen maar de keuze maken bedankt!!
dat kan je natuurlijk niet echt met elkaar vergelijken, probeer maar eens een dvd in een ipad te proppen en bepaalde programma's te installeren e.d. dat gaat toch lastig worden i pad is een leuke gadget voor erbij maar zeker geen vervanging hoor ..