okee dank jullie wel allemaal, super gewoon. Hier heb ik allemaal wat aan, neem het mee in me beslissing en de packerd bel die nemen we niet meer gaan kijken naar een acer nu, en toch voor de HP nog een keer kijken want dat was een spot prijsje, maar even meer info aanvragen.
Wij hebben een xxodd! Volgens mij is deze ook alleen via internet te bestellen!. Een goedkoop, maar wel goed merk!
Waarom zijn jullie zo negatief over Packard Bell? Ik heb een PB en heb eigenlijk nog geen problemen ermee gehad. Wat voor problemen geven die dan? Kan ik me alvast voorbereiden...
Compaq presario, wij doen al een aantal jaar met deze laptop, niks geen klachten. Het is er een tijdje uit geweest, maar ik zag pas dat ze nieuwe modellen hebben!
Onze eerste laptop was een PB en die had alleen maar mankementen. Ik zal ook nooit meer 1 kopen. ( mankementen als, snel lege accu, uitvallen en software)
wij hebben een hp! een super mooi en snel ding. mijn broer heeft er verstand van en rade ons een hp aan. groetjes jazy
nou wij hebben een hp, compaq en packard bell, we hebben met allen geen problemen gehad. De packard bell hebben we nu al jaaaaren en nooit wat mee gehad. Dus ik zou voor packard bell gaan. De pc 's van packard bell zijn niet zo goed, maar de laptops, niks mis mee.
Nou als ik het zo lees Krokus ben je eerder een uitzondering met een goed werkende PB. Ik hoor er teveel klachten over en ik zou het dus echt niet aanraden.
nou we hebben een laptop gekocht en HP is het toch geworden. Was een leuke goede aanbieding voor bedankt allemaal