Mijn kereltje heeft het dikke haar van zijn vader *ook al*. Maar ik merk dat de zwitsalgel al een tijd niet meer volstaat. Dat valt binnen 2 seconden gewoon weer naar voren. Welke haargel gebruiken jullie bij jullie kereltjes?
Ik gebruik nu gewoon de goedkope grote potten gel. Heb vab alles geprobeerd maar dit werkt goed. Word wel hard. groetjes kim
ik gebruik de haargel van de c1000 staat er plaatje met een zeepaardje voorop gewoon van c100 eigen merk deze werkt bij mijn zoontje goed in ieder geval
Ik gebruik nu al een tijd de haargel van Lief! Lief! Kids Jongens Haargel 150ML | voordelig online kopen | De Online Drogist
Jazeker! Veel beter dan bijv. die eigen huismerk van Etos. Die had ik vorige week gekocht omdat deze toch aanzienlijk goedkoper is maar ik vind het troep. Zakt vrij snel weer uit en ik kan er echt geen stekels van maken. Ben dus zeer tevreden over de Lief! gel. Die van Lief! ruikt ook nog eens lekker, dat is dan ook het eerste wat mijn zoontje zegt "ruikt lekker mama"
Ik heb ooit de gel van Lief! gekocht. Fijn spul, houdt goed (zoon heeft heel stevig haar). Maar hij wil geen gel in zijn haar, dus vaker dan 5 keer hebben we het niet gebruikt. Eigenwijs mannetje.
Papa heeft wax, vind dat zo smerig haha. Ik had nu die van euroshopper, maar vind die ook nogal snel uitzakken.
Whahahahaha... Lol... Hier ook nog op zoek naar goede gel, ga die van Lief! eens proberen, thanx voor de tip!
Ik heb zo'n grote pot gekocht met van dat gele spul erin. Kostte nog geen euro. Ik vind het prima,wil nog geen spul in zn haar smeren wat tot in de eeuwigheid blijft zitten zeg maar. Dit werkt prima voor een ochtend of middagje. Als hij 4x per week gel in zn haar heeft is dat al veel! Al dat andere spul mag hij er in smeren als hij ouder is en het zelf wil. XX
Hier een grote pot van AH merk. In combinatie met een beetje haarlak blijft het prima zitten. En dan binnenkort toch maar weer naar de kapper, haha!