De titel van het onderwerp zegt het eigenlijk al. Welk merk luier (gaan jullie) gebruiken (jullie) en waarom? Er zijn zo veel verschillende soorten ik zie door de bomen het bos niet meer.
Mijn kleintje gaat straks de eerste tijd sowieso in pampers en dan de newborn serie. Daarna ga ik denk ik verschillende goedkope luiers wel proberen om te kijken wat goed bevalt
Kruidvat, goede prijs-kwaliteitverhouding. Vind het erg prettig dat ze 'dun' uitgevoerd zijn (itt Pampers). Heb tot nu toe alleen ervaring met maatje 0 en 1, maar ben erg tevreden.
Wij hebben de pampers new baby gekocht. Maat 1,2 en maat 3 active fit. Eerste kindje. Pampers is het bekendste merk, heel veel mensen zijn tevreden..we zullen zien!
Van maatje 1 gebruik ik pampers. Maatje 2 heb ik een aantal pakken van pampers liggen, maar kan ook zijn dat ik overstap op kruidvat. Kruidvat vind ik een fijne luier, maar hier lekte ze snachts vaak door (buikslaper) Vanaf maatje 3 ga ik bamboo gebruiken, is volgens mij een Duits merk. Deze kun je erg goedkoop in Udenhout in een soort luierfabriek kopen. Jebetaald dan per doos (zitten ong 150 luiers in) 20 euro. Ik vind deze luiers heel fijn, hier lekt ze daar namelijk niet mee door! Ik zou je adviseren om verschillende merken uit te proberen, koop niet meteen 3 grote pakken van 1 merk, maar wat kleinere pakken van verschillende merken. Bij maatje 1 wel opletten dat hier een plasindicator in zit!
In het begin weer pampers newborn en daarna over naar Etos denk ik. Die zijn goed bevallen bij dochter. Lekker dun en zacht ook. Kruidvat is ook goed maar wat stugger.
Pampers new baby en daarna over op pampers baby-dry of active-fit (afhankelijk van de aanbiedingen). Mijn zoon heeft nog nooit schrale billen of uitslag gehad en is zelden doorgelekt dus durf geen ander merk te gebruiken.
Ik gebruik al die tijd al kruidvat merk,ben er zeer tevreden over en zijn betaalbaar! Bij pampers kreeg mijn oudste uitslag en mijn middelste was vaak nat en met de kruidvat geen problemen gehad. Ik heb er nu nog 1 in de luiers en blijf zeker kruidvat gebruiken
Ik heb voor de eerste 7 weken Pampers ingeslagen maar ga daarna Kruidvat proberen. Mocht dat niet bevallen ga ik zo weer terug naar Pampers. Het is voor ieder kind altijd even kijken welk merk luiers het fijnst zijn, is even uitproberen.
Kruidvat! Vind die pampers echt helemaal niks, alles lekt erlangs, sluit niet goed aan. En dan is t ook nog zo duur maarja prijs zegt ook vrij weinig
Hier heeft ze eerst een tijd Pampers gehad. Die zijn eigenlijk altijd wel ergens in de aanbieding en zeker als je ze met 40% - 50% korting koopt, zijn ze goedkoper dan de kruidvat-luiers. Kruidvat hebben we hier trouwens ook gehad, maar daar lekte ze echt iedere dag in door. Inmiddels zijn we over op AH-luiers. Superfijne luiers en er zijn ook kleine pakken van te koop (met 10 luiers erin), zodat je ze eerst kunt proberen. Nu die bonnen van Etos rondgaan, wil ik die binnenkort ook wel eens proberen, maar het is er nog niet van gekomen
bij dl begonnen met newborn van pampers. die vond ik toen zo groot bij haar zitten dat ik kruidvat heb gekocht die nog weer een maatje kleiner had. daarna bij kruidvat gebleven. die zaten goed en dl lekte er niet in door. ga nu ook weer voor kruidvat en als ze nu niet bevallen kijk ik wel weer verder
Ik gebruik die van de Kruidvat, hij zit nu in maat drie. Plas ernaast gebeurt eigenlijk nooit en poep is alleen een paar keer gebeurt wanneer hij naar een maat groter moest. Ik ben er heel tevreden over.
Kruidvat eigen merk! Had ook pampers gekocht maar mijn dochtertje kan niet een nacht (ongeveer 7 uurtjes slapen achter elkaar) met pamper, is dan zeiknat van de plas.. met kruidvat nergens last van!
Ik had een pakje kruidvat luiers, pampers new born en 2 pakken etos luiers in maat 1. Pampers waren in het begin te groot waardoor we de etos en kruidvat luiers gebruikten. Sinds maat 2 zijn we over op pampers omdat zl breed en tenger is. Kruidvat en etos luiers zitten daardoor niet meer fijn om de billen en dan gaat het erlangs haha. Maar ik vond het wel fijn om 3 verschillende luiers in huis te hebben voor de geboorte, gewoon kleine pakjes en dan kijken welke je het fijnste vindt.
Ik heb tot 1 week geleden pampers gebruikt. Eerst new baby ; in maat 1 en 2. 3 was slecht te krijgen maar heb ik ook een tijd gebruikt maar in combinatie met active fit. baby-dry gebruik ik voor de nacht. Ik ben nu overgestapt op kruidvat om te proberen ; ik vind pampers vrij duur worden sinds hij in maat 4 zit. Want hoe groter de maat hoe minder luiers per pak. Maar ik vind pampers ook steeds klam aan voelen als hij 1 klein plasje heeft gedaan. Jumbo ook geprobeerd vond ik niks , net als etos en ah. Tot nu toe bevalt kruidvat prima , maar voor de nieuwe baby begin ik ook tot maatje 3 met new baby. Die vind ik wel echt goed!!
Ik gebruik voor de middelste etos lyiers en nu voor de jongste ook weer prima luiers. Ik ga woensdag voor allebei 8 pakkerln kopen. Dat scheelt 60 euro omdat ze in de aanbieding zijn
Pampers, kruidvat vond ik erg stug en toen ik laatst maatje 4 heb geprobeerd kreeg dochter direct luieruitslag. Met pampers was het zo weer over.