Hoi meiden, Ik heb wat vreemds.. Wij gebruiken altijd de difrax S fles met een S speen en wij geven een mix van Hero 1 en Hero Comfort. De Hero Comfort gebruiken wij zodat de melk dikker is en de kleine minder snel drinkt. Wij hebben nogal een gulzige baby.. Maar ineens uit het niets komt er niks meer uit de S speen.. Wij doen niks anders qua voeding.. Meerdere flessen + S spenen geprobeerd maar hij blijft continu verstopt zitten. Even schudden en dan doet die het weer voor 3 slokken. Kleine raakt er helemaal gefrustreerd van! Op dit moment geven wij hem eten met de M speen, maar die is veelste groot! Dat gaat veelste snel. Ook de 123 speen gehaald, maar dat werkt ook niet. Heeft iemand nog tips?
Een hele andere fles proberen? Avent of tommee tippee. Die laatste beviel hier erg goed, vooral de anti colic. Kruidvat mam flessen zijn ook wel fijn.
Ja het is zo zonde want we hebben 5 difrax flessen en al 2 andere flessen geprobeerd die we niet gebruiken meer maar zullen misschien wel weer moeten dan gr
Ik had dit ook. Lag niet aan de fles. Met vork roeren en de voeding iets meer verwarmen werkte bij ons goed. Misschien werkt dit voor jullie ook wel.
Hier hetzelfde.. VOeding was niet warm genoeg dus zitten er toch een beetje klontjes in.. Ik gebruik de brede hals Dr. Brown flessen.. Daar heb je ook papspenen voor.
Thanks voor de tips dames! Wij hebben alleen geen last van klontjes. Heb echt een speen nodig die tussen de S en de M van difrax zit grr
Probeer de Avent Natural een met 1 gaatje (0 maanden). Ik vond het heeele fijne flessen. Voor de pap kan je de 123 speen gebruiken
volgens mij past de dr brown speen ook op de difrax fles (andersom wel in ieder geval), misschien gaat het daar wel goed mee.
het klopt niet wat je zegt, mijn dochter krijgt een pap fles uit een dr brown fles dus het kan wel... TS, ik zou idd eerst een ander merk speentje proberen bij de difrax fles, werkt dit niet dan zou ik overstappen op een andere fles..