Ik gebruik zowel C1000, als Lidl en Kruidvat luiers, het ligt er maar net aan waar ik kom als ik weer luiers nodig heb. Ik ben minder tevreden over de pasvorm van Pampers, en ik vind de Bumblies te stug en dik. Maar zoals uit de verhalen blijkt ligt het ook heel erg aan je kindje welke luiers het beste zitten.
Hier gebruiken we kruidvat. Vond Pampers erg stinken als ze had geplast.Maar qua pasvorm vond ik die wel fijner, niet zo stug als die van kruidvat.
alleen maar pampers. je ruikt idd urine, maar van mij hoeven luchtjes niet verbloemd te worden, dan heb ik alleen maar het gevoel dat er nóg meer troep in de luiers zit. de milieuvriendelijke passen hier helaas niet mooi. etos lekte meteen door, kruidvat is gruwelijk dik en stug, ah nóg dikker. nee hoor, doe mij maar pampers. ik koop ze altijd in de aanbieding of met bonnen van lekker leven, dus ze zijn niet veel duurder dan de goedkopere merken.
Voor de nacht nog steeds Pampers baby dry. voor overdag de luiers van de aldi, zijn dun en lekken hier niet door. Bumblies heb ik een tijdje gehad, maar sinds mijn mannetje groter en smaller is geworden (laatste groeispurt) sluiten ze niet goed aan en lekken ze door. Kruidvat heb ik ook gehad, maar daar krijgt hij uitslag van. Huggies vallen niet goed.
Ik gebruik overdag luiers van de Lidl. 50 stuks voor 7 euro nog wat. En s'nachts doe ik een Huggies om. 12 uur drooggarantie...?
Wij gebruiken Kruidvat en tja dat lekt wel af en toe door (vooral met tandjespoep), maar over het algemeen goed tevreden.