Goedemorgen! Vanaf a.s. donderdag gaat onze zoon naar de psz, maar ik vroeg me eigenlijk af wat hij mee moet nemen? Een beker drinken en wat te eten ofzo? Misschien een hele domme vraag hoor, maar we kunnen maar beter goed voorbereid zijn toch? Groetjes Christy
bij ons reserve kleertjes, pamper en doekjes en in de ochtend fruit drinken krijgen ze op de psz anders even informeren op de psz. dan weet je wat ze daar meemoeten brengen, is overal anders. veel succes donderdag
Hier alleen reserve kleren een een verschoning. Cracker en melk of water krijgen ze van de psz. Het verschilt dus per psz, je kunt denk ik het beste even een belletje plegen...
ik geef mee reserver broekje + onderbroek stukje fruit als je kindje niet zindelijk is dan ook luiers. drinken krijgen ze hier op de psz
hier moet ze 1 beker drinken en 1 stuk fruit. Droge kleertjes luierbroekerjes en chayenna wil altijd haar knuffel mee hebben.
reserve kleren verschoning (pampers + doekjes) indien je kindje nog niet zindelijk is en een stuk fruit Daar krijgen ze drinken en een cracker.
Ah meiden, bedankt! Weet ik waar we een beetje rekening mee kunnen houden! Zal ze voor de zekerheid nog wel ff bellen!