passend geboorte mutsje gezocht!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Roozjuh, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ben radeloos. kan maar geen leuk mutsje vinden voor bij ons geboortepakje. Was helemaal verliefd op 1 maar die moet ik via paypal bestellen en dat moet ik dan via mn pa doen maar die wil t geslacht niet weten van de baby dus dat besteld wat lastig :p
    Baby Girl Newsboy Cap Hat Crochet Beanie Baby Girl by azek2000

Kan wel zo'n standaard mutsje kopen van rainbowbasics of simplycolors maar vind dat zo saai :p (is wel de keuze als we niks anders kunnen vinden)
    Zag op mp ook wel wat mutsjes die op die witte lijken van de link hier boven, maar tis m dan gewoon ff nét niet...

Wie kan mij helpen??

Dit is het pakje waar t bij moet passen. Liefst wit mutsje aangezien we niet weten of ze het pakje gaat passen en we dus backup pakje moeten gebruiken. andere kleur muts zou dan niet bij het backup pakje passen

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
  3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    omtrek is 38cm, is dat niet erg groot voor een newborn?
    maar effen mutsje vind ik weer zo saaiig :p mag best een bloem op zitten mits hij niet te groot is(zoals op die link dus)

4. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Je kan toch gewoon een paypal account aanmaken ?? Gaat tegenwoordig gewoon via je bankrekening. Geen creditcard meer nodig.

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
  6. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
  7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha zelf maken is niet voor mij weggelegd :p nee dat gaat niet goed komen.

account aanmaken: ja twijfel. ben niet zo van dat soort accounts, mn gevoel zit er niet echt lekker bij. maarja wat kan er fout gaan als miljoenen t hebben denk ik dan weer... grr lastig :p

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  9. Poppe

Poppe Bekend lid

3 dec 2009
    504
    0
    0
    Rotterdam
    Ik bestel altijd lakentjes op deze site.
    Home - Het Creakippen Atelier

Ze doet ook dingen op verzoek (gewoon mailtje sturen), en ze kan blijkbaar haken want er staan ook gehaakte dingen op haar site.

Ik zou zo'n dame (er zijn wel meer van dit soort sites als deze je niet aanspreekt) vragen het gewenste mutsje na te maken.

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    goed idee om het aan iemand te vragen of ze het kunnen namaken! dat ik daar niet zelf aan heb gedacht :p

11. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Vind het wel een ontzettend schattig mutsje dat je gevonden hebt! Maar zou ook iemand zoeken die het voor je kan haken. Weet niet waar je woont maar anders strik ik mn moeder wel ff hoor ;)

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja ben helemal verliefd op dat mutsje :D maar bedacht me eigenlijk dat 20 dollar toch wel prijzig is voor een mutsje :p

ik woon in flevoland. als je ma zoiets echt goed na kan maken dan zou ik dat echt super vinden. ben alleen erg kieskeurig heb ik gemerkt want sinds ik dat mutsje heb gezien vind ik ver weinig nog leuk haha;)

Deel Deze Pagina