Pampers...... Koop ze altijd in de aanbieding dus dat valt de prijs ook weer mee. Kruitvat krijg je gratis met de mama-baby bon, maar dat is vast al ergens meer genoemd.
Pampers baby dry! Ze zijn dun, soepel en lekken niet door. Andere merken vind ik veel stugger en zijn zo dik. Vaak ook te breed voor het smalle postuur van mijn dochter. De pampers new born 2 + 3 vond ik trouwens niks. Deze lekte hier regelmatig poep door.
Ik vind pampers trouwens het fijnst. Maar ik heb voor de eerste week/weken de kruidvatluiers die je gratis krijgt bij de kruidvat. Kijk maar op de site van de kruidvat daar kan je bonnen aanvragen en ook een pak gratis luiers.
Pampers babydry heeft bij mijn dochter nog nooit een poepluier gehouden. GIng er altijd doorheen. Misschien dat het komt door haar ronde maar enorm stevige billen??
bij mijn oudste was ik een echte huggie fan, maar mijn meisje gaat er enorm van ruiken ( lees stinken ) als ze geplast heeft. Dus nu pampers mede omdat ze vrij smal is en dan vind ik de c1000 wat dik tussen haar smalle heupjes. En idd altijd in de aanbieding kijk als ik ze nodig heb op watkostenluiers.nl en dan ga ik shoppen
Raar dat is de enige luier die het hier houdt. Mijn dochter heeft trouwens een gebrek aan billen. Het zijn twee platgeslagen kadetjes .
Aldi luiers, staan er niet bij. Hadden eerst pampers (zat ook een pak in zo'n gratis doos) daarna hebben we wat uitgeprobeerd van europrofit, etos etc, en die van de aldi, en die bevallen supergoed! Dus ik ga niet meer betalen voor hetzelfde resultaat!
Ik ben echt voor pampers, maar heb wel wat pakken newborn van kruidvat in huis, omdat ik die met die bonnen van kruidvat gratis op kon halen. En dan wil ik die wel tijdelijk gebruiken!
Ik heb hier een pak newborn van Pampers en een paar pakjes kruidvat luiers (gratis!). Die maak ik op en dan ga ik waarschijnlijk Pampers gebruiken. Deze bevallen mij tot nu toe het beste van de luiers voor mn dochter. Bij mijn dochter bleven de newbornluiers van Pampers aan dr kontje plakken, dus grote kans dat ik na die luiers over stap op babydry.
Ik vind de baby dry heel leuk voor de nacht, maar voor overdag vind ik ze niet zo leuk. Met bv heb je dunnere stoelgang dan met kv en dat absorbeert niet goed in die baby dry...
Luiers die goed zijn bevallen: Kruidvat (prematuur tot 4+), C1000 (4 en 4+), Etos (maat 4+), Aldi (maat 4). Luiers die minder goed bevielen: Pampers (bv-poep probleem), Bumblies het Jumbo etc eigen merk (te stug en pasvorm probleem).
Ik had voor me dochter altijd altijd bumblies merk of libero, aangezien me dochter al van de geboorte uitslag kreeg van pampers.
Wij zweren bij Aldi en Lidl-luiers, maar die staan er niet bij... Met Pampers hebben we hele slechte ervaringen...
ik wil ook graag lidl luiers proberen omdat ik er goede dingen over hoor.. Hoe is de prijs en hoeveel luiers zitten er in een pak (voor pasgeborenen)