Wij gebruiken Babylove van de DM in Duitsland en Kruidvat. Babylove overdag en Kruidvat 's nachts. In het begin hebben we ook een paar pakken Pampers gehad, maar dan hielden we het standaard 's nachts niet droog. Met Kruidvat 's nachts nooit problemen gehad. Babylove is niet zo'n brede luier en past ons mannetje heel goed, maar is bij hem minder betrouwbaar voor de nacht. Bij ons nieuwe spruitje straks ook Babylove en Kruidvat.
In Nederland kun je dichte pakken gewoon omwisselen voor een andere maat. Bij bredere kindjes zit Pampers goed, bij smallere kindjes Kruidvat. Het is dus heel erg van je kind afhankelijk
De eerste maanden pampers, nu nog af en toe maar meestal gebruik ik luiers van het Kruidvat die vallen een stuk kleiner, mijn zoontje is heel smal dus bij hem zitten ze perfect!
Oudste: Pampers, kruidvat, etos Middelste Pampers en etos kon niet tegen kruidvat Jongste Pampers en toevallig vorige week eerste pak etos woezel en pip. omdat we luierbroekjes gebruiken en dat mag op psz niet
Hier pampers (jaarabonnement) Erg tevreden over. Niet doorgelekt tot nu toe. Kruidvat vanaf maat 3 vind ik ook wel prettig (overdag) Ook nog een pak luiers van DA gehad. Was ik ook tevreden over. Ik zou zelf ook kijken. Naar welke winkel je vaak gaat. En daar de luiers uit test. Of lekker makkelijk een abbo. Hoef je niet met die grote pakken te zeulen.
Ik heb noh beide kruitvat gebruikt. Maar nu hebben ze bij de etos woezel en pip luiers.😊vind mijn oudste van 2 echt geweldig! Dus nu wisselen de af. Bij de kruitvat is het ook heel handig om ze gratis online te laten bezorgen.Ik gebruik ook de bilkendoekjes sensitieve en kruidvat pure&nature badzeep en shampo. En billetjescreme met pathenol. Is echt goed, betrouwbaar en nog best goedkoop dus alles van kruidvat merk! .
Op het begin pampers, geen idee waarom 😄 Nu Kruidvat en toevallig eens Etos woezel en pip luiers gehaald, valt me wel op dat deze snel vol zitten aan de voorkant 🤔
hoi, Ik heb ze over de jaren heen allemaal getest en vind die van de Lidl het beste. Ze zijn net zo felxibel als pampers en ruiken niet, lekken ook niet door. Ook het elastiek is zacht, dit is fijn voor gevoelige huidjes. . Deze gaan wel pas vanaf 4 kilo (3) voor die tijd heb ik toch pampers new born gebruikt, wel heb ik deze altijd in grote verpakkingen online besteld, dat scheelt veel geld.
Begonnen met pampers New baby maar die vond ik stinken kruidvat vond ik fijner in de kleinste maten alleen vallen die ietsje kleiner als pampers... Nu heb ik etos luiers afwisselend met active fit van pampers en dat gaat prima ☺
pampers in de eerste maand ivm blauwe plasstrip. Daarna kruidvat en jumbo. Nu geen pampers meer, elke morgen nat! Ben erg tevreden over de jumbo luiers.