Baby heel laag voelen en pijn schaambot

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Xlaux, 11 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xlaux

Xlaux Lid

15 mrt 2016
    34
    0
    6
    ik werk in een winkel
    Heyhoi,

ik ben 29+4 week zwanger, en voel sinds een dag of wat de baby in eens veel lager dan normaal.
    Het is net alsof ik hem voel duwen/schoppen bij de vagina, zijn er meer dames die hier last van hebben? Het is een heel vervelend gevoel. Meestal kan ik niet wachten tot de kleine begint te bewegen maar dit is echt een naar gevoel.
    Daarnaast heb ik ook een stekende pijn in bij het schaambot, niet constant maar sowieso een aantal keer per dag.
    Kan dit indalings pijn zijn?
    Zijn er dames die dit herkennen ?

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heel akelig zoiets, komt door het indalen

3. Buurvrouw31

Buurvrouw31 Actief lid

4 okt 2012
    441
    48
    28
    Utrecht
    Ik ben ruim 31 wk zwanger en voel dit ook, maar dan al geruime tijd. Baby ligt al een aantal weken met hoofd naar beneden, en regelmatig draait/beweegt ze met haar hoofd en dan schuurt ze inderdaad steeds langs de baarmoedermond/vagina, wat absoluut niet lekker aanvoelt..

4. Xlaux

Xlaux Lid

15 mrt 2016
    34
    0
    6
    ik werk in een winkel
    Dank jullie voor de snelle reacties :) fijn om te weten dat er meer mensen zijn die dit herkennen :)
    Ben nogal onzeker aangelegd en wil ook niet voor ieder klein dingetje de verloskundige bellen haha
    Het is echt een naar gevoel af en toe, vooral als het net gecombineerd gaat met wat afscheiding dan ben k vaak gelijk al bang of het vruchtwater is..terwijl k in m achterhoofd dan wel beter weet raak ik toch elke keer weer wat angstig...
    in elk geval fijn dat ik niet de enige ben die dit voelt, dat stelt toch wel weer gerust :)

5. saartje87

saartje87 Actief lid

31 okt 2011
    412
    7
    18
    hoi hoi
    ik ben 25 weken zwanger en mijn kleine meid die schopt het liefste onder in mijn "kruis" ik vind dat zelf ook een heel erg vervelend gevoel maar mevrouw denkt daar iets anders over geloof ik . ik verveel haar altijd een beetje als ze dat doet en meestal draaid ze dan waardoor ze op een andere plek lekker gaan trappelen

Deel Deze Pagina