Ik had pampers gekocht toen ik nog zwanger was. Maar ik denk er net zo over als Gupsie. Ze ruiken heel sterk als er urine in zit. Heb toen een pak aldi luiers geprobeerd, niks mis mee. En ik heb nu een pak luiers van kruitvat gekocht. Wil es kijken hoe die bevallen.
DA eigenmerk luiers zijn ook hele fijne ik gebruik ze als nacht luier en overdag heeft ze aldi luiers ben namelijk geen dief van me eigen portomonee
Wij gebruiken altijd Pampers, baby dry en active fit. Kruidvat luiers heb in na de geboorte wel eens geprobeerd maar die zaten als snel niet lekker meer qua pasvorm. Huggies ook wel eens geprobeerd, ik vind ze heel stuk en bij Lotte geven ze kristalletjes af. Hier dus eigenlijk alleen maar Pampers!
Ja hier sinds kort ook alleen nog maar de echte pampers. Om dezelfde reden als Wen hierboven beschrijft.
het ligt aan je baby.. sommige babys krijgen uitslag bij een bepaald merk en sommige merken passen beter.. want niet elke luier heeft dezelfde pasvorm.. kijk gewoon wat jezelf het fijnste vind en wat je baby het fijnste vind....