Kruidvat! Pampers vindt ik erg slecht. Mijn dochtertje was op een gegeven moment iedere morgen nat, ondanks de pampers baby dry. Met Kruidvat niets geen problemen!
Ach dat is altijd zoooo verschillend per kind. Hier fan van pampers. Geen enkele andere bevalt me. Maar er zijn er genoeg die zweren bij bumblies kruidvat etos of zelfs lidl... gwn uitproberen wat t best zit bij je kindje.
Wij hadden eerst Pampers omdat die een keer in de aanbiding waren (1+1 gratis), maar verder gebruiken wij altijd die van de Jumbo, en bevallen prima.
Hier heb ik bij dochter kruidvat newborn gebruikt. Nu werd m'n dochter geboren met een gewicht van 4355gram, dus maar een weekje in maatje 1 (de proefluiers opgebruikt) en toen over naar maat 2 van kruidvat. Prima bevallen.
Ik had zowel Kruidvat als Pampers. Ik had namelijk een paar pakken Pampers cadeau gekregen. Ik vind de Pampers waardeloze luiers. De buitenkant voelt zo nat papperig aan. Ik zweer bij de Kruidvat luiers en later ben ik ook Lidl gaan gebruiken. Helaas gaan die pas vanaf maatje 3. Nu ga ik de eerste tijd Kruidvat gebruiken en zodra mijn kindjes groot genoeg zullen zijn voor mijn wasbare luiers ga ik wasbare luiers gebruiken.
Pampers en kruidvat. Wij hadden wel het idee dat de 1 van het kruidvat net iets kleiner is dan de 1 van pampers. Voor ons ideaal, aangezien we maar een kleintje hebben. Van pampers vind ik de randjes bij de benen wel wat zachter. Maar hij voelt volgens mij geen verschil.
Hier begin juist kruidvat en kater pampers. Vanaf maat 3 wordt kruidvat wat harder, kon mijn meisje niet tegen. Etos vind ik overigens ook prima, maar weet niet hoe daar de kleine maatjes zijn
Pampers. Hebben wel Kruidvat geprobeerd, maar vonden ze een stuk harder en stugger aanvoelen. heb nog een flinke voorraad Pampers, maar wil hierna wel eens proberen hoe ze bijvoorbeeld van de Etos zijn.
Pampers new baby. Vind deze zo lekker zacht en soepel. Die van de kruidvat vind ik dan weer zo hard en stug. Vanaf maatje 3/4 stappen we over op kruidvat.
Ja daar moet ik je gelijk in geven.. Hier rook ik de urine ook altijd veel sneller erdoor. En de luiers zelf ruik je dan ook.
Btw, in de doos van de prenatal zit een verpakking Pampers en bij de Kruidvat kun je een verpakking van hun luiers cadeau krijgen. Kun je het mooi gratis gaan uitproberen en daarna aanschaffen waar jij blij van wordt.
Pampers!! Ideaal met de plas indicator. Had een pak kruitvat luiers gekregen maar dat vond ik maar stugge ondingen! Etos en jumbo luiers vond ik later wel fijn maar weet niet hoe de newborns zijn. De latere luiers lijken enorm op pampers.
We hebben het eerste maatje in pampers de rest kruitvat luiers, ben daar erg tevreden over alleen vind ik de newborn daarvan wat stug
Newborn zal ik pampers gebruiken.meesal haalde ik gewoon de luiers waar ik op dat moment was hihi etos,c1000,kruidvat jumbo huggies eigelijj alles wel maar vond etos dan wel t fijnst.