Ik gebruikte altijd Shu Uemura. Vond ik echt mooie oogschaduw. Helaas niet meer te verkrijgen, dus op zoek gegaan naar iets anders. Heb nu Clarins en Clinique. Zijn ook mooi, maar halen het toch niet bij de kleuren van mijn vroegere merk.
ik gebruik elke dag en ik heb altijd Lancome of Chanel heb nu met kerst een limited edition van Collistar gehad en bevalt ook wel goed. vind Lancome gewoon het meest fijne is een beetje fluweelachtig
bij de bijenkorf! je krijgt ook goed advies en ze maken je op en kun je kijken of je het fijn vind. Er zijn ook mac winkels in grote steden vaak dan zou je effe op de site moeten kijken. In eindhoven bij de bijenkorf verkopen ze het iig. Je kan ook online bestellen als je de kleuren weet die je wil
Tip voor de dames die dit nog niet doen! : Maak je oogschaduwkwastje een beetje vochtig, dan krijg je een veel intensere kleur!
Voornamelijk bourjois en veel catrice ik ben namelijk verslaaf op die LE van ze en vind de oogschaduw van catrice ( en de nagellak natuurlijk!) mooi en voordelig. Belangrijk is wel gebruik altijd een primer/base eronder!
Ik gebruik graag de shimmercubes van de Body Shop, maar heb ook verschillende van M.A.C en Kiko die ik keer op keer pak. Mooi gepigmenteerd, mooi op te bouwen van subtiel tot wat heftiger.
Die zijn idd ook geweldig Catrice had laatst ook van die cubes in hun LE en ben daarna ook een paar van body shop gaan halen echt heel mooi!
Wat is LE? Gebruik veel nagelak van Catrice en Esencce,ook de de oogpotlood en ook kwasjes voor je ogen super