Wie heeft een idee.. Zou het morgen druk worden? Vaderdag ect... Morgen is mijn man jarig maar door omstandigheden met zijn familie wil hij het niet vieren. Toen kwamen we op het idee om voor zijn verjaardag en eerste vaderdag lekker met zijn 3tjes naar blijdorp te gaan maar ik heb geen idee hoe druk het morgen word.. Iemand een idee
ik vind blijdorp is altijd wel druk maar eigenlijk is dat niet heel erg je hebt er geen last van. (we hebben een abo dus gaan.redelikk vaak)
Ik heb geen idee. Maar wij gaan elk jaar naar Artis op een zaterdag of zondag en dat is echt heel goed te doen.
Zeker smiddags word het wat drukker in blijdorp. Verder vindt ik het altijd wel te doen omdat het allemaal wat verspreid ligt kwa dieren, is het bij het ene druk kan je altijd even eerst naar iets anders lopen. Dat mega aquarium wil het vaak wel goed druk zijn, maar te doen is het wel!
Willen ook echt vroeg gaan zodra het park om 9 uur opengaat dat we er bij wijze van al voor de deur liggen. Maar ik dacht aan misschien is het met vaderdag juist wel extreem druk denk daar heb ik weinig zin in met een baby van 5 maanden maar gewoon de gezellige drukte vind ik niet erg
Dat durf ik je niet te zeggen haha! Al denk ik wel dat met vaderdag meer mensen bij hun vader thuis zitten dan dat ze naar blijdorp gaan, maar garantie heb je nooit! Veel plezier!
Drukte in blijdorp is altijd goed te doen vind ik. Ik heb t iig nog nooit meegemaakt dat het zo druk is dat het niet leuk meer is. Alles ligt idd goed verspreid..
Wij gaan in ieder geval ook Maar drukte is inderdaad altijd goed te doen! Ik heb voor morgenochtend het wakkere vogels ontbijt (of zoiets) geboekt, wij gaan dus voor vaderdag ontbijten en daarna nog een klein rondje lopen.
Wij gaan morgen ook naar blijdorp Geen idee hoe het met de drukte zit.. Maar dat zien we dan wel weer Hoe grappig dat je waarschijnlijk mensen tegenkomt van het forum maar het niet weet
Wij hebben een abonnement maar zelfs als de parkeerplaatsen vol zijn, is het in het park goed te doen.