Hallo dames, Ik heb even jullie mening nodig want ik weet het even niet meer! Mn laatste 2 cyclussen waren 29 en 30 dagen, daarom ben ik dag 13 begonnen met ovulatie testen. T/m dag 22 had ik nog geen positieve dus ik dacht dat ik misschien geen eisprong had gehad of dat ik mn piek tussendoor gemist had (dat hij bv minder dan 24u was). Gister had ik er ff de pest in en dacht ik laat maar zitten met die testen en vandaag toch nog maar een keertje geprobeerd en wat denk je, positief! Niet donkerder dan de teststreep maar wel net zo donker! Dus of ik heb een eisprong rond dag 24 wat me een beetje raar lijkt? Aangezien mn 2 eerdere cyclussen korter waren... Of hij reageert positief omdat ik misschien zwanger ben? Ik heb vaak gelezen hier dat ovu testen reageren op een zwangerschap. Ik heb gister wel de hele dag wat bruin bloed gehad en toen ik nog eens met de calculator uitrekende wanneer mijn NOD was zag ik dat eergister de innesteldag zou zijn. Wat denken jullie als je dit zo hoort? Denken jullie dat ik nu pas mijn eisprong heb of dat ik misschien zwanger? Behalve erg moe en zeren borsten heb ik niet echt symptomen... dag 13 ovu dag 24
hoi jomy ja het kan eigenlijk allebei of je hebt een cyclus deze maand van 38/40 en dat je eisprong rond dag 24 hebt of je bent misschien zwanger en hij reageert daarop als ik jou was zou ik gewoon gaan klussen voor de zekerheid en dan gewoon over 1/2 dagen een zw testje er tegen aan gooit. wanneer heb je de ovulatie test gedaan als ik vragen mag en heb je wel rond 14 dagen terug geklust? gr
ohh sorry had niet alles afgelezen zag dat je ook een beetje bruin bloed hebt gehad rond je berekende innesteling dan denk ik toch misschien dat je zwanger bent en aangezien je dan pas een innesteling zou hebben gehad zou ik nog een paar dagen w8 en dan een testje doen gr
Ik heb vanaf dag 13 t/m 22 getest met ovu testen en steeds negatief. Maar het kan ook dat je piek minder dan 24uur duurt. Dus ik testte bv steeds om 12.00 uur en dat mn piek dan in de avond is geweest ofzo... Ik heb vanaf dag 12 om de dag geklust dus wat dat betreft zit het wel goed Maar mijn NOD zou pas a.s. woensdag of donderdag zijn, dus over 2 dagen al een zw test heeft nog geen zin denk ik? Al weet ik ook niet of er nu al met een ovu test positieg getest kan zijn voor een zwangerschap? Pfff, ik ben echt super nieuwsgierig nu en moet dus nog een week wachten! Had ik die ovu test nu maar niet gedaan, hahaha
Ik had me voorgenomen om vrijdag te gaan testen zodat ik niet te vroeg ging testen maar of ik dat nu nog volhou hahah... Ik heb vorige cyclus wel veel tussentijdse bloedingen gehad maar deze maand helemaal geen bloed of bruinverlies. Alleen gisteren. En dan ook nog op de innesteldag volgens de calculator... Hmm
idd vrijdag testen is te vroeg. uitgaan op je cyclus zou ik op zijn vroegst op zondag of maandag testen veel succes en hoop voor je dat het raak is gr
Nu weer een positieve knal test... Zal ik toch een langere cyclus hebben en het gewoon mn ei zijn? Iig goed geklust deze maand dus ben benieuwd! Al zou ik het toch raar vinden als ik nu ineens een cyclus heb van 40 dagen. Zijn er nog meiden die toch wel zwanger waren met een positieve ovu test???
Ik denk toch echt je ei. Als je ovu test morgen of overmorgen weer lichter wordt weet je dat zeker. Misschien heb je standaard een korte LF (fase na je ei tot je menstruatie).
@laurie, Ja ik ben echt aan het twijfelen nu. Mn ovu testen zijn op dus ga morgen maar ff wat kopen denk. Welke zijn goed die je bij de drogist kunt kopen? Ik had nl zwanger en kids maar als ik morgen wil testen gaat dat m niet worden met die... Vorige maand had ik een lf van 15dagen, maar als ik nu mn ei heb zou ik een lf hebben van 5 dagen ofzo. Kan dat??
Weet iemand een goed merk ovu testen die je bij de drogist kan kopen? Wil morgen toch nog ff doortesten nl en mn testen zijn op Ik had die van zwanger en kids maarja daar kan ik morgen niet meer aankomen natuurlijk... Hier nog een foto van mn laatste ovu test (vandaag 17.00). Als ik zwanger zou zijn, zou de streep dan niet donkerder zijn?