Help!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Pillow, 7 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Ik hoop dat iemand me kan geruststellen....
    Sinds vorige week dinsdag weet ik dat ik zwanger ben. Na veel tuur testen, werden de testen steeds duidelijker! Daarna clear blue test: zwanger 1-2 weken.
    Vanaf die dag nog elke ochtend een kv 2 v 5 gedaan, die mooi oplopen.

Vanmorgen geen kruidvat gedaan, maar vanmiddag nog wel een clear blue test digital. Zonder indicator. Vond het zo leuk als daar ook nog een x zwanger op komt te staan. Resultaat- Niet zwanger!!?? :$:$:$

Dit kan toch niet kloppen??!!.. Door zoveel testen bevestigd dat ik zwanger ben.. nu is het nieuws eindelijk gezakt.. en dan krijg je zo'n test in handen. Het hcg zou toch nu hoog genoeg moeten zijn dat ik die test overdag kan uitvoeren? Wel veel gedronken en het was dus zeker niet geconcentreerd, maar dan nog had er toch zwanger moeten staan??

Wie kan me geruststellen?

2. Quatane

Quatane Actief lid

13 feb 2014
    241
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben je al naar je HA geweest om bloed te laten trekken? Dan weet je het meteen zeker.
    Vals negatief kan gerust, vals positief niet (tenzij je een bepaalde kanker hebt)

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Mijn test was zelfs positief toen ik hem in de wc pot stak (piesstraaltje gemist :))
    Maar niet om lullig te zijn, heel veel vrouwen krijgen een miskraam voordat ze überhaupt kunnen testen.
    Ik zou morgen of overmorgen nog even testen anders en dan geen early test.

4. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Nee nog niet. Ik had al een afspraak staan bij de verloskundige.. Alle testen waren positief, dus vond een bloed onderzoek niet nodig.

Verder ook geen drupje bloed ect verloren..

5. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Ik ga morgen zeker nog een keer testen. Wilde vanmiddag de laatste doen voor de fun.. om nog een x zwanger te zien staan. En aangezien nod al een paar dagen geleden was, wilde ik nu stoppen met testen en de 1e afspraak bij de verloskundige afwachten.

Ik schrik hier echt van. Hopelijk is hij vals negatief.. Kan me haast niet anders voorstellen dan dat ie vals is...

6. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Oooh pillow, dikke knuffel tegen de schrik.

Joh, je had gedronken, en een cb zonder indicator is echt minder gevoelig he!! Ik zou me er nog niet al te druk om maken, en voor je eigen gemoedsrust (tenzij je er juist onzekerder van wordt) nog een paar kv2v5 doen de komende dagen. Je kan ook altijd de vk bellen om advies te vragen he! Die krijgen dit soort vragen vast vaker!

7. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Ik had idd gedronken, maar dacht dat het hcg wel zoveel gestegen moest zijn, dat dat niet uit maakte.. Ik ga morgen toch idd maar een kv doen.. als die er dan nog afknalt, laat ik het hierbij en ga ik uit van valt alarm.
    En anders ga ik idd de vk bellen.. pppfff stomme testen ;):(

8. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik had zelfs 2-3 erop, en paar dagen later wilde ik de 3 + zien, helaas kwam er niet zwanger op.Dag later toch echt ongesteld geworden.

9. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    oooh neee :$..:(:(

Wat naar pipo.. Hoop dat het hier anders gaat aflopen. Dit waren verschillende testen van clear blue.. Zal morgen ook direct weer clear blue MET indicator halen

10. Drieka

Drieka Niet meer actief

Gewoon morgen even de VK bellen en misschien kan zij je wel verder helpen, ik hoop dat het gewoon een vals negatief was dit keer.
    Succes!!

11. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat hoop ik ook voor je

12. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Meid zonde van je geld die met indicator. Morgen een kv doen, en als ie opgelopen is stoppen met testen. Die test zonder indicator is veel minder gevoelig en icm je verdunde urine kan het goed dat die m nog niet opgepikt heeft.

13. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Ga ik doen... en bedankt.. Ik hoop ook echt dat dit vals negatief is..

14. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Ga ik doen..ik hoop zo dat alles goed is!..

iig bedankt voor jullie reacties!

15. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Ik zal voor je duimen!

Ik doe die digitale testen niet omdat ik ze te duur vind en ik meer vertrouwen haal uit oplopende streepjes. Die stress en angst als je test 1,5 week lang op 1-2 wkn blijft staan, terwijl wel alles in orde is. Is het mij zeker niet waard

16. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Aangezien die met indicator reageert vanaf 20, en zonder vanaf 50, zou die zonder bij een goede stijging na 5 dagen echt wel aanslaan.Ik wil je niet bang of ongerust maken, en ik hoop dat het allemaal goed komt, maar ik ben eerlijk als ik zeg, dat ik er bang voor ben.

17. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    En natuurlijk duim ik mee voor een goed resultaat

18. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Daar heb je eigenlijk ook gelijk in. Morgen maar een kv doen en anders voor de zekerheid vk bellen.
    Bedankt voor het duimen :)

19. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Dank je.. natuurlijk ben ik er ook bang voor.. maar hoop zo dat alles nog goed gaat.. Vanavond geen testen meer.

Maar hou jullie op de hoogte..

20. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Die hoop moet je ook vasthouden meid.Tot het tegendeel bewezen is.Ik hoop dat je mijn eerlijkheid kan waarderen.liefs en ik denk aan je

Deel Deze Pagina