Lieve meiden, 3 a 4 weken geleden heb ik een miskraam gehad bij ruim 10 weken en erma een echo gehad en ik was helemaal schoon.. Ik ben de dag erna gelijk aan de pil gegaan omdat ik m'n lichaam even rust wou geven. Nu zit ik in mn stopweek maar ik word maar niet ongesteld en vandaag een test gedaan en die is positief. Lijkt me onmogelijk dat dit een nieuwe zw.schap is daarom vraag ik me af of je wel een menstruatie kan hebben als je nog hcg hormoon in je lichaam heb Zitten? Ik weet dat Je normaal niet menstrueert als je nog hcg in je lichaam hebt zitten maar als je de pil gebruikt is dit toch een ontrekkingsbloeding maar geldt het dan ook? Alvast bedankt
allereerst, Wat naar van je miskraam Heb je na je miskraam nog getest? Als je een negatieve test gehad heb is dit van een nieuwe zwangerschap. Ik testte 3 weken na mijn miskraam weer negatief dus het zou ook nog van je vorige zwangerschap kunnen zijn. Ik weet niet hoe dat zit met pil gebruik. Is het een duidelijk streepje of tuur streepje? Ik zou de komende dagen testen om te kijken of het streepje op of afloopt dan weet je het.. Succes!