Goede middag! Even een vraagje: Welk merk ovulatietesten gebruiken jullie? Wil namelijk deze maand beginnen met ovulatietesten maar wil graag weten met welk merk jullie goede ervaring hebben......
ik heb die wat duurdere van MatCare waar je gewoon overheen kan plassen. Werken prima volgens mij en worden gewoon per post verstuurd.
Ik heb geprobeerd: MatCare cassette: werken perfect. Ik vond ze prima zo lang ik niet werkte, 's middags kreeg ik ze positief. Toen ik 's avonds moest gaan testen vanwege mijn werk, kreeg ik ze niet positief meer. Ik vond het ook vervelend dat ik 4 uur mijn plas moest ophouden hiervoor en weinig mocht drinken. Toen ben ik over gegaan op Persona teststaafjes. Je moet even weten hoe je ze kunt lezen, maar verder zijn ze perfect. Moeten met ochtendurine en dat vind ik een voordeel. Deze ronde heb ik me getracteerd op de digitale ovulatietests van ClearBlue. Ik ben vanochtend begonnen met testen. Wel even goed de instructies lezen. En het is een duur grapje! Ik ben van plan deze te gaan navullen met persona-staafjes.
De testen van Sensitest die ik ook zelf 1x heb gebruikt kun je op internet bestellen via de website....www.sensitest.nl ! Je hebt er pakketjes ook van met 3 zwangerschaps testen en 9 ovulatie testen (dipsticks) die heb ik genomen....erg handig weet nu ook dat mij ei veel later komt... Succes..greets...eva