Hallo Ik ben nu 12 dagen na mijn mk en er komt duidelijk een eisprong aan! Ik voel hem sinds de geboorte van Yenthe altijd zeer goed!Dacht eerst van dit kan niet want zo snel na mijn mk maar nu ook witte slijmafscheiding.. Nu vraag ik me af als ik dan nu een eisprong heb is het hcg dan ook uit men bloed? Liefs,
volgens mij kan je pas weer een eisprong krijgen als het hcg uit je lichaam is.dus als dit jou eisprong is dan heb je geen hcg meer. wens je veel succes met opnieuw zwanger worden.
Zolang je hcg in je bloed hem kan je volgens mij geen eisprong krijgen, dus waarschijnlijk is je hcg uit je bloed. Succes met klussen meid. gr vruchtje
Volgens mij kan het wel. Na mijn mk wist mijn dokter te zeggen dat ik de volgende 8 weken nog positief kon testen door het hcg van de miskraam. Dus ook wanneer je al ongesteld bent geweest en al. Durf jij dan al meteen voor dit eitje te gaan? Wat met het herstel van je baarmoederslijmvlies? Ze raden toch aan om 1 keer ongesteld te worden zodat dat slijmvlies terug oké is. Ik heb daarop gewacht. Een eitje heeft anders de kans niet goed te kunnen innestelen. Alvast succes moest je ervoor gaan. Kitty