Gisterenmiddag om 3 uur een negatief ovulatietest. Vanochtend om 7 uur (mag met cb test) een positieve ovulatietest. Vanmiddag om 4 uur opnieuw gedaan, weer positief. Manlief is al een paar dagen weg, komt vanavond, dus nog niet geklust Ik lees dat binnen 24 uur na een pos. ovulatietest een eiersprong kan plaatsvinden. Maar stel dat ik kort na het het (negatief) testje van gistermiddag, een hoge LH-piek had. Betekent dit dan dat die 24 uur vanaf dat moment geldt? Dus stel gistermiddag om 4 uur stijging Lhpiek en vanochtend geconstateerd. Of betekent het, dat zolang je een positief ovulatietst hebt, de eiersprong na na 24 uur de eiersprong plaatsvindt? Wie denkt mee?
als je een positieve ovulatie test hebt dan heb je BINNEN 24 tot uiterlijk 36 uur erna je eisprong dus als je even doortest en de test wordt weer nega dan heb je je ei al gehad Kijk maar eens in mn album suc-6 ermee
Ik heb geen testjes meer Heb de laatste vanmiddag gebruikt, toen ik een lichte steek/ gerommel in mijn buik (darmen?) voelde. Moest ook meteen naar toilet voor ontlasting. OMdat ik dacht dat dit misschien mijn eiersprong zou kunnen zijn, heb ik 4 uur later opnieuw een testje gedaan. Was wel positief, dus kan mijn eitje niet gweest zijn toch? pfff wat een onzekerheid
Het is en blijft altijd ingewikkeld met die ovulatietesten. Maar zolang je positieftest is na mijn weten je eisprong nog niet geweest. Op een gegeven moment NA je eisprong word je 2e testlijn vanzelf weer lichter. Suc6
Tot 24 uur na je eisprong (geen eiersprong ) ben je ook nog vruchtbaar, het meest vruchtbaar zelfs.. En als je positief test, dan duurt het varieƫrend van 12 uur tot maximaal 48(!) uur voor je een eisprong krijgt. Bij de meeste mensen tussen 24-36 uur. En de test is niet altijd negatief als je eisprong dan hebt gehad, ik heb om 10 uur 's avonds dan een positieve test en de volgende ochtend is ie al negatief maar heb mn ei 's middags! Vanavond klussen is dus perfect eigenlijk
Volgens mij klopt het niet helemaal Desiree. Een eitje blijft na de eisprong hooguit 12 uur in leven, geen 24. In mijn ovulatietestfoldertje staat dat vanaf het moment dat je testlijn even dik of dikker is dan de controlestreep, je binnen 48 uur je eisprong hebt. Ik denk wel dat je je eisprong al hebt gehad, maar misschien ben je vanavond nog net op tijd! Maar ook al ben je te laat, is het nog altijd leuk om weer even te oefenen.