Welk merk pampers/luiers?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lovelylonnes, 13 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Ik heb een hele tijd Kruidvat luiers gebruikt, en dat zijn prima luiers!
    Ik gebruik nu sinds een maand of 4 Pampers. Alyssa had op een gegeven moment bijna elke 3 weken een schimmelinfectie, en sinds ik Pampers gebruik heeft ze het niet meer gehad.

2. miekiemiek

11 feb 2008
    97
    0
    0
    Ik gebruik van alles, zolang het maar goedkoop/in de aanbieding is.

AH: goed
    Pampers: vies gevoel als ze vol zitten, gebruik ik zelden
    Huggies: vallen klein, maar verder zijn ze goed
    ETOS: goed, maar duur als ze niet in aanbieding zijn
    Lidl: plasstreepje is handig, motiefje dom, ietwat stug, wel prettig
    Kruidvat: nooit gebruikt
    ETOS Nature Baby Care: een keer in de aanbieding gekocht, geweldige luiers!

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Dat vroeg ik me ook al af....

4. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Hier ook de pampers, onze meiden hebben nog steeds de newborn maatjer 1 en ze bevallen uitstekend!
    Geen doorlekken of nare geurtjes.
    Ik ben er erg tevren over.

Ik had aardig wat pkken ingeslagen ik had wel 15 pakken geloof ik...oke oke nou had ik idd ook wel dubbel zoveel luiers nodig ;)

Maar met 3 pakjes eerst heb je wel voldoende hoor....en het kan toch geen kwaad wat voorraadjes te gaan halen?
    Ik ben dus ook toen begonnen met de pampers newborn en nogmaal helemaal geen klachten :D

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij hadden uit de proefpakketen 1 heel pak pampers newborn en wat losse luiers. En meer heb ik niet gehaald. Ook omdat je niet weer welke maat je kleine heeft. na 5 dagen ziekenhuis en daarna dat pak was onze kleine al aan maatje 2 toe. Die hebben we toen bij de supermarkt gehaald ( toen nog bumblies).
    Dus ik zou 1 of 2 pak nr 1, en een nr 2..

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik had 1 pakje in huis gehaald, tja, een nieuw pak is zo gekocht. Bovendien zat er nog een pak in het supermarktpakket en kreeg ik nog pakken van de kraamvisite.

7. Niet meer actief

Onze kleine man is nu 3 weken oud, en ik heb er al 4 pakken pampers doorheen geslagen! Voor elke voeding (7x) een nieuwe luier, dus zeker 7 luiers per dag gaan er hier doorheen.
    Gebruik nu c1000 luiers, ook ideaal

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou maar 1 pak maatje 1 halen, en de rest groter, maar ook niet teveel. Eva heeft een paar dagen maatje 1 aangehad (krijgertjes, maar waren eigenlijk al te klein), een paar weken maatje 2 (ook krijgertjes) en nu sinds 3 weken maatje 3. Het kan ook zijn dat je baby van sommige luiers uitslag krijgt (vandaar de krijgertjes ;)), dus zonde als je daar dan heel veel van hebt.
    Het is inderdaad ook zo gehaald, na een paar dagen moet er toch ook weer eten gehaald worden.

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier nog hooguit 4 luiers per dag, aangezien Eva nu meestal maar 1x poept. We gaan voor de 1x per week ;). Dat scheelt echt!

10. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ok Thx, haal idd niet teveel, je kan zo na een paar dagne weer bij (laten) halen

11. Zoals al eerder gezegd, het ligt erg aan je kindje wat werkt.

Hier gebruiken we vooral kruidvatluiers. Nu toevallig pampers omdat ze in de aanbieding waren en dus goedkoper dan kruidvat. Maar de pampers voelen kleffer aan als ze nat zijn bij ons meisje. Ze is helemaal bezweet bij d'r kont als ik haar uit bed haal. Dat heeft ze bij kruidvatluiers niet. Ze heeft het al snel warm en bij de pampers is dat nog eens extra. We hebben ook een tijdje de aldi luiers gebruikt, maar daar kan ik nog geen echt oordeel over vellen. Ze zijn nog een beetje te groot. Maar zelfs toen ze te groot waren lekten ze niet. Heb nooit lekkende/poepoverstromende luiers gehad. Terwijl er soms toch aardige poepbroeken worden gemaakt :)

Deel Deze Pagina