Heeft er iemand zijn babykamer aqua/lime gemaakt? Mij lijkt het erg leuk maar mijn vriend wil er niet aan dus ik ben op zoek naar een foto dat ik hem kan overtuigen . Groetjes Charlotte
Wij gaan hem ook deze kleuren Alleen doen wij 1 wand groen en de andere muren heel licht van kleur.. En met asseoires aankleden..
Als wij een jongentje gekregen hadden, hadden we het ook in die kleuren gedaan. Wordt wel heel veel gedaan volgens mij tegenwoordig!
Onze kamer is blauw mt groen, niet echt aqua en ook niet echt lime, kijk maar even in mn album. Xx Juf
Ik zal ook even een foto in mijn album zetten, vind het zelf nog steeds een erg mooi kamertje na 5 maanden.
Wij hebben een meisje en toch aqua /lime! De basis is witte muren, eikenhouten vloer. Dan lime gordijnen en verder alle accessoires in aqua of lime. Ik ben nu fuchsia schilderijtjes aan het maken. Dat combineert ook leuk erbij. Je kunt ook aqua/lime/fuchsia doen en dan bij een meisje steeds meer fuchsia en bij een jongen steeds meer aqua doen.
Wij hebben ook gekozen voor Lime met Blauw, zie mijn album, het leek heel erg groen in het begin, totdat de meubeltjes er in stonden. We hebben blauwe rolgordijntjes,dat breekt het ook wat. Lime is een frisse kleur vind ik, en dat is wel prettig, aangezien het kamertje maar heel klein is.
@ Tassie, sorry, dat kan natuurlijk ook gewoon! Maar toen wij hoorde dat we een meisje kregen wilde ik toch echt voor het roze gaan!
Wij hebben gekozen voor lime voor de muren, warme houtkleur voor vloer en plafond en de meubels. Gecombineerd met wit. Geen foto's (nog niet af)... Voor een meisje dus; dit is een doorgroeikamer, daar komt misschien ooit een jongentje in Dus we wilden iets 'uniseks'.
wat grappig, ik wilde net zo'n topic gaan openen totdat ik deze zag, ik wil gaan beginnen aan het kamertje nu de meubels er zijn en wilde ook aqua/lime gaan gebruiken.. alleen heb ik nog wat ideeen nodig.. maar leuke kamertjes allemaal Nu maar hopen dat de mijne ook gaat lukken
Mooi hoor. Welke kleur is jouw babykamer? Wit of juist heel lichte houtkleur? Waar heb jij jouw meubels vandaan?