Ja klopt bij mijn lange laarzen kan dat maar heb ook enkellaarzen en dat is echt niet mooi als er dan een streepje witte melkfles bovenuit komt.
Ik vind eigen merk van wehkamp het fijnst. Ooit eens geprobeerd omdat het hier werd geadviseerd. En ze gaan echt lang mee en zijn niet te duur.
Je moet eens op de markt gaan kijken bij zo'n kraam met sokken, ondergoed, maillots en pantys. Is wat duurder, maar heb er een hele goede van.
hier het liefst primark panty's met en zonder voet. En dan heb ik vaak ook de dikkere 80 denier. Ik heb er ook 2 van 200 denier, heerlijk in de winter, sommige zijn al 2 jaar oud en blijven prima. Ik neem altijd overal sowieso de grootste maat panty, ik haat strak zitten op mijn buik namelijk ivm pds.
Ik draag eigenlijk alleen maar dunne panty's, hoe goedkoper hoe beter is mijn ervaring. Primark heb je er 5 voor €2,50 dacht ik, en die van de zeeman kosten inderdaad ook niets. Beide merken zitten prima! Wel een maat groter dan normaal nemen. Bij de tk maxx in de UK heb ik ook ooit panty's van een of ander bekend panty merk gekocht en die kon ik na 1 keer dragen gelijk de prullenbak ingooien ipv de wasmand.
Die van hudson of kunert! Beetje duur..maar die van hudson heb ik nu echt een dik jaar aan..lekker zacht en fijn.
Nee Primark doet niet aan online verkoop.. ik zou zeggen kiezen een leuke stad uit en maak er een dagje voor jezelf of met een vriendin van met een fijne lunch en shoppen.