Wie heeft een pizzarette? Welk merk en hoe bevalt die? Ik zie dat er best wel prijsverschil tussen zit dus vraag me af waar dat verschil in merkbaar is. Je hebt emerio de goedkoopste Trebs pizzagusto Gusta strak wit design Food en fun duurdere met uitsteekring voor deeg
Wij hebben een 6p food en fun. Van marktplaats helemaal nieuw, uit een kerstpakket. Ideaal apparaat maar heb geen vergelijking . Ik vind hem fijn, bakt goed en egaal. Alleen die zwarte aanbakrommel gaat er niet meer vanaf .
Dankjewel alvast voor de reacties.ik zie dat je er 1 hebt met een bakplaat of iets dergelijks en 1 met eem steen zoals in de link? Welke hebben jullie? Emerio Pizzarette Stone PO-102931 6-persoons
Wij hebben deze. ECHT een aanrader! 8 personen vind ik trouwens wel een must. Wij doen pizzaretten meestal met 4 personen tegelijk, dan heeft iedereen 2 spatels. Soms zijn we met 5, dan krijgen onze 3 gasten er elk 2 spatels, en ik en m'n vriend elk eentje.
Wat wij al eens gedaan hebben is het volgende. Wij kopen (goedkope) kant en klaar pizzadegen. Bij onze pizzarette zit een "cutter" waarmee je de juiste grootte uit het deeg kunt halen. Dus hier is het dan absoluut niet veel werk: pizzabodem uit verpakking halen - rondjes uitsnijden met cutter - wat bloem ertussen bij het stapelen (anders kleven ze) - klaar
Heb ik ook een keer gedaan (van die danerolle) maar die zwelt op tijdens het bakken en werd dus veel te groot. Geen succes dus hier
Ik vraag me ook af of t echt beter is met steen.die is ook een stuk duurder nl. Maken jullie al t deeg zelf dan? Ik dacht idd ook ringen uit kant en klaar te snijden maar dat is dus geen goed idee lees ik.
Nou met die danerolle deeg lukt het iig niet. Ik sta dus iedere keer 2 van die vreselijke pakken te kneden waardoor de pizzarette minder vaak uit de kast komt als dat ik gehoopt had en zou willen
Hier de food en fun voor 6p. Wij gebruiken hem niet zo heel vaak omdat ik het veel werk vind om deeg Enzo te maken. De laatste keer had ik kant en klaar deeg van de ah eigen merk inclusief saus genomen. Deze nog wel even platter gerold omdat het anders heel lang duurt voor de bodem gaar is, dit was wel een succes.
Moet je ook iets van boter op de plaat doen, want hier plakken de pizaatjes vast anders? En hier heb ik het idee dat het deeg nooit gaar is terwijl de kaas dan al bruin is?
Nee geen boter oid. Alleen de eerste x met klein beetje olie insmeren. Hier word de bodem altijd prima gaar
Hier absoluut geen problemen met "te rijzende" bodems, moet ook nooit iets op de bodempjes doen (misschien omdat die automatisch een beetje bebloemd zijn bij het 'stapelen' op een bord)... Dus misschien is bloem daar de oplossing ^^