O pff wat heb ik het altijd warm. Nu 9 maanden na de bevalling heb ik gewoon letterlijk ook natte onderbroeken van het zweet. Ik zweet dus erg bij mijn liezen......herkent dit iemand? Verder heb ik geen overgewicht. Leef gezond enz enz.
Heel gek, maar laat je vitamine D controleren. Bij een tekort (wat vrijwel iedereen heeft) kun je erg gaan zweten.
Bij mij begon het zweten heel erg tijdens m'n zwangerschap, welliswaar onder m'n oksels. Dochtertje is inmiddels 14 maanden en al van alles geprobeerd, ook met de huisarts; niets hielp. Ook al zat ik stil op de bank en had ik het koud; shirt was nat. Drie weken terug de stap genomen om botox in te laten spuiten (prikje of 15 in elke oksel) en heb werkelijkwaar NERGENS meer last van. Vond het alleen wel aardig pijnlijk en elk half jaar moet het herhaald worden, maar ik ben er écht mee geholpen.
beebj mag ik vragen of je het vergoed kreeg of zelf betalen, als het zelf betalen is wat waren de kosten
Heb dit nog steeds en de jongste is al meer dan 2 jaar... maar wel gekregen na zijn geboorte! Bij de oudste had ik dat ook maar dat was na 2 maanden weer voorbij..
Dit inderdaad Bij de jongste stopte ik met BV rond 8 maand...en toen heeft het nog eens 9 a 12 maanden geduurd dat ik ontzwangert was...dat was best pittig...want ik had heel erg veel pijn aan mijn bekken.
Ik ben 23 oktober pas voor de eerste keer geweest. Had een verwijsbrief van m'n huisarts mee voor de dermatoloog in het ziekenhuis. Dermatoloog zet de kosten automatisch door naar m'n zorgverzekering en heb daar nog niets van vernomen. Zal binnenkort wel gebeuren, want is inmiddels drie weken terug. Dermatoloog vertelde me wel dat het vergoedt wordt vanuit het basispakket, maar wel af gaat van je 370,- eigen risico. Dus ga er vanuit dat dat klopt.