Ik heb net een IPhone 4s gekocht en ben nu hard op zoek naar een hoesje.... Zit te denken aan een insteekhoes. Een Flip cover had ik voor mijn oude Samsung maar vond dat helemaal niks. Welke hebben jullie?
Hmm ik heb er nu eentje van de action van 3 Hoesjes irriteren mij altijd een beetje. Ideaal is nog steeds als er niks omheen zit. Maar dat is natuurlijk minder handig als je hem mooi wil houden. Heb nu een soort boekje waar je hem in klikt. Plus ruimte voor pasjes. Maar ik kan me niet voorstellen dat die magneetsluiting goed is voor je bankpas
Ik heb er gewoon een doorzichtige zacht rubberen case omheen. En ook dat aan de voorkant nog een stukje zit zodat als hij valt hij op het hoesje valt en niet op mn scherm. Dit is de fijnste die ik tot nu toe heb gehad Heb hem gekocht bij de phonehouse 10 euro
Ik heb wel een flip case voor mijn iphone zoals hieronder. Ik vind hem erg fijn en hij geeft een goede bescherming. Nu 9 maanden verder en nog geen krasjes.
Ik heb een sleeve voor mijn iPhone, vind dat het fijnste. Als ik hem gebruik zit er lekker niks omheen, doe ik hem in mijn tas gaat het hoesje erom. Deze heb ik:
Ik had zo'n flip ding maar die was ik na een tijd zo zat, heb er toen een simpele bumper omheen gedaan, alleen om de zijrand dus. Bevalt me prima! En hij is er echt al behoorlijk vaak mee tegen de vlakte gegaan!
Ik heb een flipcover, en meerdere hoesjes. Heb er nu een van de action, wel met zo'n platicje voor je scherm.
Ik heb deze 3D hardcase en hij is zo mooi... Bekijk bijlage 331345 Ik heb ook een dust plug, voor in het headphones gaatje. Erg leuk ook om mee te varieren. Plugs & Charms - Etsy Accessories for iPhone
ik ben tevreden meer dan want ook al meermaals laten vallen door mezelf of de kids. Switch easy ,niet duur en ook goed!
Ja hij is keihard. Als je echt ook waterdicht wil kan je een 'Lifeproof' case kopen. Minder mooi maar wel effectief, echter vinden mensen je dan wel slecht te verstaan.. Mijn man had er een en gebruikt hem mede daardoor niet meer. Ik zelf vind die hardcase zoals ik heb in combinatie met een scherm beschermende folie zeer effectief.
Zo'n hoesje waar je 'm in stopt is wel mooi, maar bij mij valt ie 9 van de 10 als ie valt, toch uit mijn handen of als ik m net even neerleg. Dus dat lijkt me toch niet handig. Ik heb nu zo'n flipcase maar die is aan vervanging toe. Had eerst een hoesje van soort rubber en dan aan achterkant en ook een bumper, dus ideaal. Hij is nu 1,5 jaar oud en nog steeds helemaal krasvrij.
De hoes kan kraken, maar dat is bij mij nogniet gebeurd. En ik ben echt een kluns wat betrefd mijn iphone. In ieder geval zit je iphone wel veilig en ze zijn nietzo duur in het algemeen.
Ik heb een hoesje met een foto van mn lieve meisje erop! Gekregen voor moederdag vorig jaar en nog steeds mooi. Manlief heeft er ook zo een, met foto van dochterlief en foto van zn mooie auto
Ja want bij rubber stuitert het zeg maar....en bij zo'n hardcase valt ie dan nog keihard op de grond...