Ik heb drie spenen van Bibi thuis liggen, allemaal gekregen. Maar geen idee of het überhaupt nodig is. En als dat wel zo is, of dit dan een goed merk is. Zo niet, dan is er zo een andere gehaald
Mijn dochter wil alleen maar de Difrax combi-speen. Dus ik denk dat ik die ook in huis haal voor de baby straks
Eerst difrax, later bibi (die pakte ze beter) maar nu na aanleiding van de gevaren met de nieuwe bibi speen heel wat spenen uitgeprobeerd (MAM, Avent, difrax) de kruidvat eigen merk speen. Lijkt precies op de bibi speen, andere wilt ze niet
Nog niet voorbij zien komen. Zoontje heeft de speen van tommee tippee. Dat ze niet populair zijn is dan ook wel te zien aan het saaie ontwerp maar na alle merken te geprobeerd te hebben was deze de enige die hij zelf in kon houden. Laatst die van difrax geprobeerd omdat ik die zo leuk vind. Maar behalve er op bijten kan hij er niets mee.
Eerst Difrax geprobeerd maar die viel steeds uit zijn mondje. Daarna Avent omdat die langer is bleef die veel beter zitten.
Hier in het begin de Bibi. Echter vind ik deze best duur, nu dus van de Hema. Scheelt de helft en zijn bijna dezelfde spenen.
Een MadeInUSA exclusive van 100% organisch materiaal is de enige die grote zus ooit wilde, en kleine broer denkt er vooralsnog hetzelfde over.
Toen dochter klein was vanalles geprobeerd maar ze wou alleen bibi. Nu heeft ze nog steeds met slapen een speen, ook bibi, we hebben nog de oude variant, meerdere gekocht met korting toen de nieuwe versie er al was. Ze heeft nu trouwens zo'n speen die licht geeft, erg handig 's nachts.
Hier ook difrax combi, andere spenen bleven niet zitten Hij gebruikt hem alleen voor het slapen, overdag gelukkig niet meer