welk merk speen geef jij je kindje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ssaarr, 16 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hier alleen Avent. Ze gebruikt hem eigenlijk alleen als ze gaat slapen. Grappig die opmerking over hem hopelijk niet nodig te hebben voor je kind. Zo dacht ik er ook eerst over. En als de kleine er eenmaal is gaan de dingen toch anders dan dat je ze van te voren had bedacht.

2. bibiswiss

bibiswiss Nieuw lid

21 aug 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geachte redactie, beste ouders,

Deze bijdrage verrast ons zeer – er is geen reden voor bezorgdheid.
    Graag willen wij daar als volgt op reageren:

bibi® Excellence fopspenen zijn volgens de jongste inzichten uit wetenschap en techniek in samenwerking met experts ontwikkeld. Ze worden door experts aanbevolen en vormen bij correcte toepassing en juist gebruik geen enkele bedreiging voor de gezondheid.
    Ze zijn gecertificeerd en voldoen aan de veiligheidsnorm EN 1400. Er bestaat daarom geen enkele reden voor een terugroepactie – bibi® Excellence fopspenen blijven in de handel.

De uitvoerige stellingname kan onder de volgende link worden gelezen: bibi | NL Press Release EXCELLENCE

3. Artamesia

Artamesia Bekend lid

22 jul 2013
    606
    11
    18
    Vrouw
    Limburg (BE)
    Hier ook de difrax combi. Dental spenen trekt hij er heel raar gezicht en duwt ze gauw naar buiten :D

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Difrax. Andere merken wil ie niet, moet ie van kokhalzen.

5. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Avent spenen. Ze heeft ze 10 maanden gebruikt en toen zijn we ermee gestopt. Moest van de KNO arts, dochter vond dat niet leuk maar na 2 slaapjes was het geen probleem meer. Ze kreeg de speen toch alleen in bed. En nu is het heerlijk dat we van die spenen af zijn ;)

6. XoXo

XoXo Niet meer actief

Zoon wilde alleen bibi (die zat in een blije doos ofzo). Bij dochter gelijk een difrax (combi) gebruikt omdat die leukere plaatjes hebben 😜

7. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Hier accepteerd zoon alles. Maakt voor hem niks uit.
    Gebruik ze wel alleen bij het slapen. Tegenwoordig 1 in zijn mondje en de ander in zijn handje en zo valt hij in slaap :).

8. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    De oudste had mickey mouse spenen van de action en de jongste is helemaal van de MAM speen. Oudste hebben we er met 1,5 jaar weer vanaf kunnen krijgen, ben benieuwd of dat met de jongste ook lukt....

9. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Avent.
    Nu alleen nog in bed.
    Wilde ook geen 'spenenkind' maar met verborgen reflux was het een uitkomst! Duimen doet ze niet.

10. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Kwebbel dat is precies waarom wij ze ook gebruikt hebben. Spenen waren niet "het plan" maar het bleek voor haar iets te zijn waar ze echt rustig van werd. En op een gegeven moment doe je van alles wat je eerst niet van plan was, alles voor rust in de tent ;)

11. Kimbolini

Kimbolini Actief lid

4 jun 2014
    111
    1
    0
    NULL
    NULL
    In het begin alleen de difrax, maar woon in het buitenland en kon dat merk hier niet krijgen. Dus overgestapt op avent, voor de rest wil ze ook niks anders nu

12. Nicolientje

Nicolientje Bekend lid

18 mei 2012
    625
    31
    28
    Bunde
    Colin wil alleen maar spenen van Avent.

13. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Inderdaad wat een onnodige paniek!
    Ik gebruik nog steeds Bibi, dit waren destijds de enige die mijn zoontje wilde. En ik gebruik nuk (deze lijken op Bibi) omdat je daar een naam op kunt printen. (Handig voor op het kdv of bij bezoek van andere baby's met de I Love Mama speen ;)

14. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Ik werk als franchise ondernemer voor Juiceplus we
    Rotterdam
    Heel af en toe geef ik mijn dochtertje speen van merk Avent Philips.
    Die vindt ze wel fijn.

15. gusto

gusto Niet meer actief

In het begin difrax en bibi, maar ben ondertussen verhuisd naar het buitenland en die merken zijn hier niet te krijgen.

Nu heb ik spenen van Chicco en Suavinex

16. YYZHU

YYZHU Bekend lid

19 jun 2013
    648
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze kleine heeft alles van avent.

Deel Deze Pagina