Mijn dochter is echt heel smalletjes en elke spijkerbroek die ik voor haar koop is te wijd. En als hij in de breedte wel past, is hij te kort.. Welk merk zou ik nog kunnen proberen? Want zelfs Vingino en Retour zijn te wijd.. Ze draagt nu alleen rokjes en jurkjes. Ook leuk, maar wil ook wel weer graag een spijkerbroek voor haar.
Esprit en dan de slimfit modellen al eens geprobeerd? D-zine schijnt ook wat smaller te zitten, dat is zo'n merk wat ze o.a. bij Jola verkopen.
Een paar name it modelen vallen wel smal zeker met knoopsgat elastiek flink aangetrokken (en dan valt het zo dat ze er geen giga afzakkont in heeft). En ik vind de skinny eans met lusjes ook wel leuk staan bij mijn smalle meisje. Oke helemaal skinny valt het niet, maar wel leuk. Zonder lusjes zak ook vreselijk af (heb er eentje van de prenatal zonder lusjes en zonder knoopsgat elastiek).
M'n ene dochter is ook zo smal, daarom koop ik voor haar meestal van die stretchjeans. Die hebben ze meestal wel bij de Hennes & Maurits.
H&M skinny en ik zou zeggen vingino maar zag dat je dat al had geprobeerd.. Name-it heeft nu treggins in jeans stof, ook erg leuk!
Oh ja, die hebben ze bij de C&A ook, heel mooi, donkerblauw, sluit perfect aan en zijn ook gewoon mooi smal in de taille. Ik heb er twee van, kosten geloof ik 7 Euro of 9 Euro en blijven heel mooi. En er zitten niet van die nep-slijtplekken en het is gewoon katoen, dus niet zo'n synthetisch stofje.
Ok, zal es kijken. Bedankt dames! Ze heeft ook een paar treggings, maar die zakken ook af.. En Yolanthe, ik denk dat ze dezelfde heeft want idd ook een bij Prenatal gekocht. Hij was zo leuk! War koop je ze met lusjes dan? Doe je er gewoon een riem doorheen? Wat ik dus niet mooi vind zijn broeken met elastiek die je dan kan 'insnoeren', dan past het wel maar zit zo pofferig Dan zit het nog wijd bij de heupen zeg maar.
Helemaal met je eens ! Ziet er inderdaad niet uit. Gewoon zoeken naar de perfecte broek zonder elastiek of waarvan je wel kan insnoeren maar niet teveel zodat je het afgezakte luierkont effect krijgt. Ik vind het nog steeds jammer dat ik er maar 1 heb meee genomen bij de zeeman. Ze hadden e in het roze, paars en grijs. Ik heb er ook 1 van de v&d (frenz) en die valt ook goed. Maar het blijft moeilijk en je moet altijd passen.
heb hier nu een broek van Airforce Ze zijn er in verschillende modellen van super skinney tot een wijdere pijp. Ze vallen ook wat lager aan de bovenkant en past hier perfect (wel even zoeken naar een outlet of aanbieding anders zijn ze een beetje duur).
Hier ook wat broekjes van Name It, omdat al het andere van dr kont afzakt. Zie dat je iig de modellen met knoopelastiek neemt, dan komt het helemaal wel goed, (hier is dat, ondanks smal modelletje, altijd nog nodig, anders zakken ze nog af. Treggings dus ook niet zo'n succes ). Ik heb ze gekocht via www.ikenmijnkind.nl Daar hadden ze laatst van alles in de aanbieding
Laatst de perfecte broek gevonden bij WE. Een spijkerbroek in small fit. Past in de lengte en in de breedte en dat is vrij uniek bij haar. Ze heeft lange benen.
Review en dan slim-fit model... Laatst een bij P&C gekocht en hij zit bij J. véél te strak (normaal moet ik bij spijkerbroeken ook het knoopsgatelastiek heel strak doen en dan zakt het nog af). Vögele heeft ook smalle broeken.
name-it was voor mijn dochter ook de oplossing! Zij is ook een smalletje (dat heeft ze niet van mij) Bovendien ben ik behoorlijk te spreken over de kwaliteit van die broeken! Ding is niet stuk te krijgen en is tig keer in de was geweest maar ziet er nog uit als nieuw (heb hem deze week in de 'past niet meer'doos gelegd) D-zine valt inderdaad ook klein en mooi.. bij ons kun je dat bij jensen kopen Broeken van de h&m zijn een ramp.. die zitten vreselijk zakkerig en raar bij haar kontje en poft in de zij. c&a jegging of tregging heb ik ook gehaald en die zit mooi.. gebruik hem wel als legging wat de stof is dun