Welk merk spijkerbroek bij smal/dun meisje?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door maja82, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ramp is het he..hier ook veel te veel afzakbroeken..
    c&a en esprit bevallen hier het best.

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier (extra) slimfit van name-it en een slimfit van eager beaver. Beide ook hele goede kwaliteit, wel wat duurder dan H&M bijv. H&M skinny is hier veel te breed en zit heel erg lelijk, dat zou ik dus niet doen ;)

3. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Goh, wat weer veel reacties. Nu weet ik het helemaal niet meer:D
    Ik heb trouwens best wat geld over voor een goede spijkerbroek.

Maar eager beaver dus ook smal? Heb daar wel een leuke broek van gezien namelijk. Trouwens ook van Name it, maar die waren vanaf maat 98 en ze heeft nog maat 92, helemaal van broeken..

4. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    C&A heeft smalle broekjes met fijn knoopsgatelastiek. Niet te wijd en wel lekker lang. Hier ook broeken die zowat van d'r kont afslobberen en die al lang te kort zijn en dan nog steeds veel te wijd.

Is wel mode trouwens, zo'n slobberbroek (of is dat alleen voor jongens?) :)

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Heb je al een tregging van Vingino geprobeerd? Die zit hier als een normale broek. Sommige modellen van Vingino zitten hier ook goed.

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hier ook een slanke dame. Bij haar past C&A juist helemaal niet!
    Hier dan wel succes met Vingino, Cars en de kledinglijn van de WE. Skinnyjeans valt hier als een gewone spijkerbroek met rechte pijp. Dus skinny is ie niet, maar staat wel goed.
    Alle andere broeken moet ik zo erg insnoeren met het elastiek dat het bij de heupen extreem poft en er dus niet uitziet. 5 knoopsgaten aan iedere kant is geen uitzondering

Deel Deze Pagina