Tot nu toe Hema.. ‘maar dat kan echt niet meer mama’../ Maar wat dan wel? Gewoon een slanke jongen van 12… leuke hippe broeken.. mag best wat kosten hoor! Waar O waar?
Zou het aan hem vragen, hij vindt dat Hema niet meer kan, lijkt me dat hij dan vast ook een idee heeft wat het wel moet zijn. En dan bedenken of jij wat hij wil ook het geld waard vindt. Mijn dochter moeite het allemaal vrij weinig (het merk, de stijl boeit haar wel).
Hier ook raizzed en vingino. Vorige week in Maastricht alles voor 50%van de aanbieding prijs . Dus gelijk maar ingeslagen.
Mijn zoon droeg tot half 1e klas middelbare spijkerbroeken van Vingino. Van de een op andere dag vond hij deze kinderachtig (zal wel wat van gezegd zijn door iemand op school) en nu draagt hij alleen nog spijkerbroeken van my brand en dsquared2. Op vakantie heeft hij een spijkerbroek gepast van het merk Jacob Cohen omdat hij die heel mooi vond maar het model sloot niet mooi aan bij zijn postuur.
raizzed vind ik zelf ook echt een mooi en kwalitatief goed merk!! Heb er voor dochter afgelopen winter voor het eerst wat kleding van gekocht en heb pas een winterjas gekocht met 70% korting uit de collectie van vorige winter.
Dat is te zien welke stijl hij leuk vind. Onze zonen dragen baggy broeken. Carhartt Polar big boy Element H&m baggy.
Die van ons heeft nu ook de h&m baggy broeken ontdekt. Maar hij draagt ook nog Vingino. Hema zit al een jaar in de boycot
Zoon heeft deze vakantie trouwens ook 2 korte jeans bij Jack & jones gekocht. Hij had maar 1 korte jeans mee want wilde dat niet aan op vakantie zou toch alleen maar zwembroeken en korte joggingbroeken dragen (lekker dwarse puber) tot hij ging stappen en korte spijkerbroeken nodig had en net als zijn moeder niet 2x hetzelfde aan wil op een feestje die zaten ook erg mooi!
Mijn zoon draagt amper spijkerbroeken maar als hij het wel draagt dan is het van Malelions en hij heeft er nog 1 van Vingino liggen. Liefst draagt hij alleen pakken of korte joggingbroeken of zwemshorts in de zomer.
Hier dragen ze voornamelijk Indian Blue Jeans, LTB, maar ook wel gewoon van de WE. Ze zijn er ook niet zo moeilijk in. Ik bestel wat en het is altijd wel goed
Ik lees ff mee. Tot nu toe draagt mijn zoon veel spijkerbroeken van Nik&Nik maar ik heb zo het vermoeden dat hij dat misschien niet door gaat dragen.. Ik heb er van de week eentje gekocht van LTB en er ligt nog een Levi's spijkerbroek in de kast. Ik wacht even de eerste weken waar hij mee komt en bestel dan wat andere broeken voor hem. Het grootste gedeelte zal al wel een beetje aan de krappe kant zijn.
Mijn zoon boeit het allemaal weinig. Zolang het maar lekker zit. Hij draagt niet vaak spijkerbroeken. Heeft er een paar van de WE, eentje van C&A ofzo en verder is zijn lievelingsbroek zo'n cargobroek van zwarte jogjeansstof van Coolcat. Afgelopen weekend twee nieuwe broeken besteld van de WE, die hadden nu veel korting, 32 Euro in totaal. Vind die modellen vaak wel goed zitten en mijn zoon vindt ze lekker zitten, dus prima.
Ben benieuwd of wij dat hier ook nog gaan krijgen....hier vooral name it. Veel andere merken zijn te breed (of best duur). Merk wel dat zoon meer bezig is met shirts etc, maar over zn spijkerbroeken (nog) niet gehoord.
Bij onze oudste duurde het een paar weken. Niet het merk maar wel de pasvorm en kleur. Bij schoenen is het dan wel meer merk gericht.