Ik heb er een van Siemens. Ooit in de aanbieding gekocht voor ik geloof 60 euro en hij werkt perfect. Vind het trouwens ook duur genoeg voor een stofzuiger..
Ik heb zelf een Samsung en ben daar redelijk tevreden over! Ik vind Miele trouwens niet per se altijd het beste, klanten van mij hebben een Miele waar ik dus wekelijks mee bezig ben, en hij duwt het stof meer vooruit dan dat ie het opzuigt. Moet echt 4 keer over hetzelfde plekje gaan, de stofzuigermond constant 'optillen' enz... Andere klanten van mij hebben Bosch (big bag) en Henry, en over beide ben ik heel erg te spreken!
Wij hebben ook deze. Voor het geld dat we er aan uit hebben gegeven vind ik hem tegenvallen. Het snoer rolt 9 van de 10x niet op en hij is zo zwaar en niet wendbaar. De volgende wordt geen Dyson meer.
Hier de Dyson Animal Pro, Daar maak je een vrouw blij mee . Het vuil vliegt er naartoe! Wel zwaar met tillen en hij maakt ook behoorlijk wat lawaai. @miffy, wij hebben voor de trap een Dyson handzuiger (kruimeldief). Ideaal, goede zuigkracht, maar minder zwaar.
Hmz da's irritant als het snoer niet oprolt, hier geen problemen mee (gaat juist heel soepel en snel, voorheen liep mijn Bosch altijd vast met de snoer, onding!).
Siemens VS55A20 stofzuiger vergelijken? KIESKEURIG vóór u koopt deze heb ik een lekker kleine stofzuiger met gewoon normale zak erin. Ben er wel blij mee. Zal vast niet zo super zijn als de dyson of miele maar ook met kat,hond en kind doet hij gewoon zijn werk degelijk hahaha.
ik ben getrouwd met mijn philips. Philips FC9171 stofzuiger vergelijken? KIESKEURIG vóór u koopt ooit 1 zonder zak gehad, nou nooit meer dat werkt echt niet met 2 honden!
Ik heb een Phillips expression, gewoon een simpele stofzuiger die zijn werk doet.. vind wel dat ie niet goed mee wil over zijn eigen snoer.
Nou ben net terug van de blokker, want de Philips expression staat in de folder. Heb hem apart laten zetten in een ander filiaal want hij was er daar niet meer. Is wel een goede keuze dus
Hier ook een dyson. Zag bij de Kruidvat eentje staan voor 40 euro geloof ik was er ook eentje zonder zak.
Ik had een Bosch Pro Parket, die is helaas overleden gister. Heb nu een andere Bosch geen idee welke dat is.
Deze hebben wij ook! Wij hebben 2 katten en deze stofzuiger haalt prima de haren uit onze stoffen bank en kussens. Verder heeft hij op de hoogste stand zo'n zuigkracht dat hij bijna de planken uit onze houten vloer opzuigt, hahaha . Ook is hij door zijn formaat handig mee te nemen naar boven naar de slaapkamers. Hij is namelijk niet zo zwaar. Ik vind het een ideale stofzuiger en niet duur.
ik heb ook een dyson ik vond het voordeel eraan dat je 5 jaar volledige garantie hebt op alles ik heb de zelfde als fem geloof ik alleen ik heb geen oranje maar wit en mijn hulpstukjes zitten aan de achterkant misschien is ie wat veroudert heb hem ook al anderhalf jaar en ben zeer tevreden al vond ik wel dat me phillips een betere zuigkracht had moest ik in het begin aan wennen maar nu wil ik niet meer anders
Miele, er is geen betere . Duur maar kwalitatief wat mij betreft top! Ze gaan over het algemeen echt super lang mee en zuigen super.