Wie is bekend in R'dam (of omgeving) en weet een leuke/exclusieve/hippe kledingwinkel

Discussie in 'De lounge' gestart door PenK, 12 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Dit omdat ik een leuke outfit zoek voor een bruiloft volgende maand:).
    Ik zoek niet een echte avondjurk oid. Maar wel iets leuks, speciaals. Niet iets wat ik daarna nooit meer zal dragen, maar ook niet iets wat alledaags is (begrijpen jullie me een beetje:().

Kortom; wie weet een leuke damesmodewinkel in/nabij R'dam (Den-Haag of omstreken is ook goed)

2. charan

charan Actief lid

31 jan 2008
    237
    18
    18
    schiedam
    Voila in rotterdam.
    Heefy hele leuke speciale gelegenheidskleding.Wij zijn er toen ook geslaagd voor het trouwen van mijn schoonzusje.
    Ze hebben jurken maar ook broekpakken of losse broeken,blouses.Het is wel een wat sjiekere winkel als normale kleding.Zit in het centrum van rotterdam.Volgens mij op de karel doormanstraat

3. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Klopt. Ze hebben ook een website. Hier heeft mijn moeder haar jurk gekocht voor mijn bruiloft

Home - VOILA! Damesmode

Maar ik zou er zelf niet zo snel winkelen. Ik zou eerder naar Bandolera gaan ofzo en op de Karel Doormanstraat heb je heeeel veel exclusieve winkeltjes met geweldige kleding :D

4. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    En natuurlijk mag de van Oldenbarneveltstraat niet ontbreken

5. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Wat een leuke tips! Bedankt alvast!
    Voila; ziet er heel leuk uit!
    Bandolera; is echt wat ik bedoel, daar ga ik sowieso kijken
    Oldenbarneveltstraat; die google ik ook nog even.:D

Super!

6. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    je hebt op de nieuwebinnen weg ook aparte en exclusieve winkeltjes. Mooie kwaliteit en leuke kleding en zie je nooit iemand anders dragen omdat het een beetje verborgen winkeltjes zijn of alleen een one off van te koop is.

7. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Idd de nieuwe binnenweg! Vind ik ook altijd wel een leuk straatje. Kocht daar in mijn gothic-tijdperk mijn kleren wel eens bij Diablo.

8. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Geen idee of jullie dit nog lezen, maar weten jullie wellicht een naam van die winkels op de Nieuwe Binnenweg???
    Anders wordt het zo lastig zoeken, of stap ik ineens een hele vage kledingwinkel binnen ofzo, haha!

9. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Een beetje struinen op de Nieuwe Binnenweg is toch ook leuk? Het barst er van de interessante winkeltjes, je zal je er zeker niet vervelen :)

Deel Deze Pagina