welk merk trampoline?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lynx, 10 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.715
    2.517
    113
    Hallo meiden,

Onze dochter krijgt voor haar verjaardag een trampoline (244 cm). Aangezien deze jarenlang mee moet gaan wil ik wel een goed, maar ik wil er geen kapitaal aan uitgeven.
    Een Berg trampoline is goed, maar veeeel te duur.
    Welke trampoline hebben jullie, hoeveel springen ze er op, ruimen jullie hem op in de winter, en hoe lang gaat ie al mee?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Wij hebben een trampoline van de Bart Smit. Geen speciaal merk dus ofzo, maar hij doet het super! In de winter bergen we hem wel op omdat hij anders zo gaat roesten. Lijkt me niet goed voor de veren en het frame :)

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    gewoon lekker goedkoop cranenbroek... maja weet niet of die bij jullie zit

owja en hij staat hier gewoon zomer en winter buiten.
    Kyana heeft hem 3 jaar geleden gekregen en elke keer als het beter weer is, wordt er gebruik van gemaakt. In de zomer dus gewoon bijna elke dag. En zelfs ik vind het leuk en tja tis nog goed voor me ook. Toen ik zwanger was was het zelfs lachwekkend maja die natte broeken steeds hahaha

4. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

wat ik begreep is als ze groter zijn dat 3 meter breed minimaal is qua veiligheid.
    weet niet of zo is.

5. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    cranenbroek met de groene rand.
    Heeft het hiet perfect gedaan, kids altijd heerlijk op gesprongen en ja ikke ook haha.
    Nu helaas weg ivm verhuizing maar vonden hem super stevig en goed. En ook belangrijk zeer betaalbaar.

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hebben er ook een van van cranenbroek! Hij bevalt echt super, we hebben er een net bij en dat valt aan de binnenkant van de rand, echt ideaal, de veren zijn dan ook meteen afgeschermd! Hij staat hier nu 2 jaar buiten en hij ziet er nog uit als nieuw! Milan springt er als het ook maar een beetje mooi weer is elke dag op (en ik ook ;)).

7. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.715
    2.517
    113
    Oké thanks. We hebben een Cranenbroek in de buurt, dus daar gaan we eens kijken.

Deel Deze Pagina