mijn man heeft toen ie 15 was, op school een kinder stoeltje en tafeltje gemaakt, erg leuk en vooral degelijk. nu is dit altijd bewaard gebleven, en kunnen we t gebruiken voor onze dochter, extra speciaal! maar... ik heb het dus nu schelpenwit geverfd, er moet nog 1 laagje op, alleen is t wel erg saai zo, had t me anders voorgesteld. iemand een idee om t op te leuken? ik zat aan een sjabloon of zo te denken, maar waar haal ik die? of een ander idee? ik ben niet heeeel erg handig, dus t moet niet TE moeilijk zijn
Bij pipoos hebben ze wel hele leuke knutsel dingetjes. Of misschien bij de speelgoedwinkel zo'n tekensjabloon? of een leuke kleurplaat ofzo uitprinten en met carbonpapier overtrekken op de tafel of stoel en dan "inkleuren" met verf?
Ja, dat heb ik gedaan. Wit en roze roosjes was het decopatch velletje. De stoeltjes bij het tafeltje heb ik dan juist weer helemaal roze geverfd. Erg leuk!
Ik heb ook twee stoeltjes en een tafeltje opgeknapt. Ook gewoon wit geverfd. De zittingen van de stoeltjes heb ik roze geverfd en het tafelblad heb ik met schoolbord verf gevergd zodat ze daarop kunnen tekenen.
kijk anders eens op Kinderkamerkunst :: Esthy's Schilderwerkjes :: uw geboortekaartje op canvas en meer... daar staan veel leuke ideetjes op over wat zij dan doet met tafeltjes en stoeltjes maar misschien kan je er zelf ook wel wat mee.
die schoolbordverf is een leuk idee! dat dekopatch ook, heb ff gegoogled. nieten is ook een optie, maar volgens mij krijg ik dat nooit netjes... misschien doe ik het tafelblad wel met schoolbordverf en dan op de achterkant van de rugleuning een wolk of hart met schoolbordverf, kan ik haar naam erop schrijven. er bestaat toch ook gekleurde schoolbordverf?