Iemand die weet welk kledingmerk net zo smal valt als z8? Mijn dochter is bijna 11 maand (70 cm en 7000 gram) en heeft maat 68, (74 is nog steeds te ruim) en alleen kleding van z8 valt mooi. En dan alleen de leggings en jurkjes. De broekjes zijn ook veel te ruim. Ik kan geen enkel ander merk vinden dat niet als een aardappelzak om haar heen valt. Heb dus zo'n beetje de complete collectie z8 leggings en jurkjes in de kast maar zou iets anders ook wel weer eens leuk vinden. Iemand tips?
sinds wanneer valt z8 smal ? is dat sinds dit jaar ? mijn meiden zijn heel smalletjes maar z8 zat als een jutte zak om hun lijf, nu koop ik vaak chaos and order, noppies,bnosy Funky XS nono o chill en tom du
Ik vind z8 juist heel groot vallen, in iedergeval voor jongens wel! Hier normaal draagmaat 80! En van het merk z8 kan hij makkelijk 74 aan, zelfs nog broekjes maat 68 van z8 en hij is bijna 2 jaar oud! Wat ik klein vind vallen is idd noppies en zara
Ninni vi, tmbl n dry, flo, b. Nosey, cars, vingino . Z8 valt juist niet zo smal. Mijn dochter van 2 jaar weegt 18.3 kilo bij 1m06 en die komt gewoon goed in de jurkjes en truien en ook de broeken/legging vallen perfect. Mijn dochter van 5 weegt 21 kilo en die is smaller en daar zakt het soms van haar kont af Bij haar valt ninni vi en b.Nosey heel mooi