Weet iemand 1 van jullie een goedkope kledingwinkel? En dan echt goedkoop.. Hema,vd etc al gekeken, maar hebben weinig naar wat ik moet hebben. Momenteel echt geen geld om maar uit te geven wat we willen aan de uk Dus vandaar de vraag om wat adressen! Groetjes
marktplaats??? staan veel zo goed als nieuw spul op. koop regelmatig daat kleding en speelgoed voor mijn kleine meid. ook vaak nog helemaal nieuw...
Omdat ik dan sowieso een eindje moet rijden En we de komende 2 weken heel druk gaan hebben en ik het voor die tijd moet hebben Ga der wel mijn best voor doen, maar moet nogal veel verschillende dingentjes hebben. Die hebben ze niet allemaal bij bijv. zeeman
Punt met marktplaats is voor mij, dat je eerst moet betalen voordat het een keer verzonden gaat worden. Of je moet het op gaan halen. En ik vertrouw het meestal niet zo Zal er nog eens over nadenken.
haha oke ja lastig, ik heb het gelukkig in de buurt... ik shop vaak bij Coccinelle - Kinderkleding, babykleding, kinderschoenen en schoenen maar echt goedkoop is het niet dus ik doe het zo nu en dan als ze echt iets nodig heeft of als ik iets over heb in de maand ofzo... maar is niet echt een tip voor jou dan denk ik hahaha maar ik waarschuw wel als je gaat kijken wil je het hebben,,, zoooooo schattig allemaal hahaha vooral voor pasgeborenen, later is het niet leuk meer
Hahah ow ja leuke site!! Hier is alles een eindje rijden. Dus ben je evenveel aan parkeergeld en benzine kwijt dan aan verzendkosten Baal wel als eens stekker. We hebben het echt snel nodig! En net nu komt het even totaal niet uit:x En dan net is alles in de uitverkoop niet zijn maat
Dijtsn, ik vind H&M best goedkoop spul hebben.... van de online winkels dan he. Of je moet bij oudere collecties zoeken, soms zitten er nog leuke dingen tussen..... bij bijv kleertjes.com. Dan klik je onderaan de oude collectie aan met zoeken.
Lijstje.. Een leuk zwembroekje (short). Niet te druk En niet rood Zonder touwtjes maat 74 met touwtjes maat 80. Gympies lichte kleur maat 20. Shirts met korte mouw, en korte broekjes beiden maat 80 (hard nodig maar niet prio 1) Rompers met korte mouw (of zonder)... Hard nodig Hij heeft weer eens een groeispurt gemaakt!