Hallo, ik heb vandaag de schrik van me leven gehad en wou dat graag delen met jullie..Ik had vandaag om 16u een afspraak bij de ha, omdat ik de laatste twee weken last heb van hartkloppingen, drukkend gevoel en ademnood..Dus ik kom daar aan met me verhaal en krijg te horen dat het stress kan zijn of inspanning..niks om druk over te maken, even later wilt hij toch even luisteren naar me hart..dat vond hij dan wel zorgwekkend en wou een scan maken met die grafieken van me hart..Dus lig ik daar niks ergs verwachtend.Toen hij de uitslag zag werd die bleek en vertelde me dat ik een afwijking heb, en misschienn wel onbewust een hartaanval gehad kan hebben..Ik schrok me dood ben pas 25 en nooit aan zoiets gedacht.Dus hij wou dat overleggen met een cardioloog dus moest wachten tot hij da had gefaxd en reactie kreeg.Even later belt de cardioloog dat ik erheen moest komen, was ondertussen al 18u..Maar ik kon niet gaan, had geen oppas niks voor mem kleine...En ik schrok er ook van dat ze een ambulance wouden sturen voor mij, en ik zit daar gewoon zonder dat ik me ziek voel..Ik kreeg er zon akelig gevoel van..Nu moet ik morgen middag om 14u bij de cardio zijn..En eerlijk gezegd ben ik bang om iets ernstigs te horen..Heeft iemand dit ook meegemaakt en wat gebeurde er bij jullie..?
brrr,kan me voorstellen dat je geschrokken bent,ik heb er geen ervaring mee maar wel "van horen zeggen" dat het vaker voorkomt en dat ze gaan kijken naar trombose etc. ik zou het gewoon proberen af te wachten... sterkte morgen!
Jeetje meid wat heftig zeg. Ik heb geen advies of zo iets mee gemaakt. Wil je alleen heel veel sterkte wensen, en hopelijk is er niks ergs.
pffff hoop ook dat het niks ergs is zeg!!! dat is schrikken sterkte en duim voor een goede afloop zeg.
Ik heb het zelf niet, maar mijn vriendin heeft wel zoiets meegemaakt onlangs. wat ze precies heeft weet ik niet. Ze was niet zo lekker en was heel moe en idd ook hartkloppingen. En toen was ze bij de HA en is ze daar dus met de ambu omgehaald. Haar dochter is naar haar moeder gegaan, ze alleenstaand. Maar het was erg heftig. Ze had ook te hoog cholesterol. Nu heeft ze medicijnen en een dieet en nu gaat het goed! Wacht het eerst even af, voor je je helemaal druk maakt! Heel veel succes!
Oh bah!!! Dat is schrikken meid. Heel veel sterkte en succes morgen! Hopelijk slaap je vannacht een beetje, lijkt me niet niks.
ZOooo dat is schrikken!!!! Je hoopt dan maar dat het mee valt en allemaal goed lijkt/hoort! Wil je sterkte wensen, en ik hoop zo voor je dat het allemaal mee mag vallen...
Wat een schrik zeg! Ik hoop echt voor je dat het morgen allemaal meevalt! Zelf heb ik iets dergelijks ook ooit meegemaakt. Mijn tip: ga niet alleen en probeer zoveel mogelijk informatie in je op te nemen. Schrijf je vragen op en leg deze op tafel. De arts zal echt wel begrijpen dat jij je kapot geschrokken bent. Heel veel sterkte morgen!
bedankt voor jullie lieve en snelle reacties..Ja het enige wat ik kan doen is afwachten natuurlijk,morgen zal ik meer duidelijkheid krijgen..ik laat het jullie morgen weten wat er uit komt..Ik voel me wel al wat beter dankzij jullie reacties, nogmaals bedankt allemaal..gr bahar
Tjee, dat is schrikken zeg! Ik heb ook een hele poos last van hartkloppingen gehad en druk op de borst, maar dat was te wijten aan mijn stressvolle baan die ik hievoor had. Ben ervoor naar de dokter geweest, maar gelukkig was er niets aan de hand. Ik wens je heel veel sterkte morgen!!
Mijn man had ook een keer zoiets meegemaakt. En die moest meteen door naar de SEH. Filmpjes enz gemaakt het was een ritmestoornis. Nu heeft hij een verwijzing gekregen voor verdere onderzoeken bij de cardioloog. De cardioloog van de spoedeisendehulp zei dat het vaker voorkomt dan gedacht en dat het op dit moment niet echt kwaad kan, maar dat hij wel verdere onderzoeken moet krijgen. Mijn man is ook pas 28. Hopelijk is het niks ernstigs lieverd. Heel veel succes morgen!
Jeetje dat is schrikken zeg! Hopelijk valt het morgen alsnog mee, maar houd er ook rekening mee dat ze je kunnen opnemen en zorg dus wel ervoor dat je oppas hebt! Sterkte meis!
mijn vader heeft een inwendige defribilator en mijn broer is enkele dagen geleden flauwgevallen omdat zijn hart in rust 230 sloeg... gisteren scan en morgen kijkoperatie via zijn lies... het zit er dik in dat hij ook een defribilator moet krijgen en hij is maar 17....ik duim voor je uit de grond van mijn hart (neen, geen woordspeling)!!!
Pff, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent zeg, lijkt me niet niks om zo even te horen te krijgen. Ik heb er zelf (gelukkig) geen ervaring mee, dus ik kan je verder niet helpen, maar ik wil je wel even sterkte wensen!