Welk merk verzorging?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door zonnetje1993, 7 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1993

zonnetje1993 Actief lid

14 jan 2014
    165
    74
    28
    Hi,

Welk merk verzorgingsproducten gebruiken jullie? Zwitsal vind ik zo vol parfum zitten en Naif bijv. is weer zo duur.

Liefs!

2. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Ik gebruik Burts Bees Baby en Dr. Leenarts. En duur.. tja ik vind het allemaal relatief. Ik doe echt eeuwig met die spulletjes. Van sommige ben ik toe aan de tweede maar sommige nog met de eerste verpakking en mijn dochter is bijna 15 maanden.

3. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ik gebruikte van weleda veel spulletjes en had een super lekkere bad olie van inola, hoefde maar een heel klein beetje van in. Hij rook heerlijk! En parfumvrij en zonder parabenen dacht ik. Die staat nu nog half vol!
    Maar ieder heeft zijn eigen geur en ideeën natuurlijk!

4. SophieSoHappy

SophieSoHappy Bekend lid

18 apr 2016
    696
    631
    93
    Vrouw
    Zwitsal heeft tegenwoordig ook een natuurlijke lijn.. Zwitsal naturals ofzo (?). Misschien is dat een optie?

5. Cookies

Cookies Actief lid

18 jun 2016
    482
    224
    43
    Neutral is iets goedkoper, en zonder parfum?
    Mijn meisje is enorm droog en neutral is niet vet genoeg voor haar. Ik heb niet zo’n goede ervaring met Zwitsal sensitieve of natural. Ruikt minder sterk maar droogt nog steeds aardig hard uit.

Ik zweeeeer bijn naif! Duurder, absoluut! Maar voor mij is het iedere euro waard. Meisje is nu 1,5 en ik heb pas 2 tubes opgemaakt overigens. Je kunt ook test pakketje kopen mocht je het eerst willen proberen

6. zonnetje1993

zonnetje1993 Actief lid

14 jan 2014
    165
    74
    28
    Wat gebruik jij van naif? Wasgel, shampoo, olie?

7. Cookies

Cookies Actief lid

18 jun 2016
    482
    224
    43
    Ik gebruik met name de wasgel en de vette crème (die rode met dat vlindertje). Olie heb ik meestal van neutral oid, daar merk ik niet zo veel verschil in. Vind de zonnebrand ook erg fijn. Ik koop eigenlijk nooit apart shampoo, pak gewoon de wasgel :|. Toen ze wat langer haar kreeg kocht ik wel de crème spoeling van Zwitsal, maar meer omdat dat de enige zijn die dat maken voor die kleintjes en mijn krullenbol het aardig snel nodig had :roflmao:

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier veel zwitsal maar ook etos eigen merk. Die hebben een fijne natuurlijke lijn ook.
    Badje 2x per week altijd met badolie, en ik was alleen handjes, voetjes en billen met wasgel. Rest met water met dezelfde badolie.
    Haartjes 1x per week met shampoo. Op deze manier valt het uitdrogen wel mee.

9. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Vanalles door elkaar. Heb wat spul van rituals, naif, weleda en ook wat eigen merk v kruidvat. Grootste deel heb ik gekregen overigens. Meeste gebruik je echt heel weinig, dus in verhouding valt de prijs wel mee. Kan met de zeepvrije wasgels en badmelkjes nog wel door tot hij 3 is gok ik :rolleyes:

10. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Bij de derde alleen nog shampoo gebruikt. Water maakt echt prima schoon hoor. Maar gebruik voor mezelf ook nauwelijks wat.

11. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Neutral baby als ik iets gebruik en in bad een klein beetje kruidvat badolie zonder parfum.

12. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik gebruik alles van weleda. Ze is nu 7 maanden en overal zit nog de helft in. Met de 9 maanden beurs fikse korting dus goed ingeslagen Ipv billenzalf kan je ook kokosolie extra vierge geurend voor de billen gbruiken en scheutje olijfolie in het badje. Voor billendoekjes wasbare of warerwipes. Zoveel troep in verzorgingsproducten.

13. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Weleda en/of Burts Bees (oa bij Etos)
    Badolie van Inolie is ook fijn.
    Bij luieruitslag klein beetje bepathene werkt ook goed hier.

14. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.796
    496
    83
    Ik gebruik de shampoo van Naif, heb je inderdaad maar heel weinig van nodig en die geur, ik ben verliefd :D
    Etos badolie voor in bad.
    Voor na het badderen de bodylotion van Zwitsal naturel, die ruikt heerlijk maar niet te sterk. De doucheproducten van Zwitsal naturel vond ik ook erg uitdrogend werken.
    En op haar gezicht crème van Weleda.

15. Tuttebella

Tuttebella Bekend lid

3 jan 2019
    587
    728
    93
    Vrouw
    Naif, Burts N Bees en de rituals baby lijn.

Vind de olie van Burts N Bees zooooo lekker ruiken.

16. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Onthoud dat je helemaal niet zo veel gebruikt. Dus duurder is dan ook minder erg. Wij zijn van zwitsal overgestapt naar neutral vanwege gevoelige huid van onze jongste. De oudste heeft nog zwitsal maar als dit op is stappen we voor haar denk ik ook over op iets anders.

17. Rozemarijn33

Rozemarijn33 Niet meer actief

Ik heb alleen de weleda shampoo gebruikt die je ook als wasgeel kunt gebruiken. Alleen als ze een poepexplosie hadden. Verder alleen water. Mijn kinderen gebruiken nu nog steeds alleen water en daardoor heeft de oudste nog weinig last van eczeem. (En nee ze stinken echt niet! En hun haren worden nooit vet)

18. Asssepoester

2 aug 2018
    81
    49
    18
    Vrouw
    Naïf: shampoo, wasgel, bodylotion, zachte creme, babyolie, zonnebrandcreme & aftersun

Drs. Leenarts: babybillen zalf

Etos: milde billendoekjes

Deel Deze Pagina