Hangt ervanaf hoe oud het kindje is.. Voor dochterlief heb ik Zwitsal, Etos huismerk, Bumblies. Voor de nieuwe baby alles van Natusan. Had gehoord dat Zwitsal een reactie kan geven op zo een new born huidje.
Ik ben fan van DAatje! Vooral om de leuke flesjes en fijne prijzen, het geurtje is gewoon lekker baby
Ben begonnen met zwitsal maar begin nu als iets op is het te vervangen door etos eigen merk... Lekker spul en leuk betaalbaar aangezien het er hier doorheen vliegt!!!
Ligt er helemaal aan om welke producten het gaat... Qua huidproducten Zwitsal en Etos huismerk, qua gezichtsverzorging Weleda, qua shampoo Natusan (en inmiddels gewone kindershampoo) en Zwitsal als lotion en gel, voor de billen Zwitsal zinkzalf en Daro zinkzalf, qua billendoekjes Pampers Sensitive en qua zonnebrandcreme No-Ad.
Heb shampoo, wasgel en baby olie van Natusan. Zit geen parfum in. Heb ook een paar Zwitsal spulletjes en gebruik baby creme na het badje van Rituals. Sudocrem voor de billetjes en billendoekjes Pampers of Zwitsal.
zwitsal vind ik prettig maar natalis is ook een heel fijn en lekker ruikend babyprodukt (hebben een lijn van shampoo etc) die ga ik nu ook weer in het begin gebruiken (maar gebruik het ook regelmatig voor mijn meiden hoor)