welk merk verzorgingsproducten heb jij gekocht?!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anna123, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Moeten niks natuurlijk!
    Met wasgel kun je de haartjes en hoofdhuid ook wassen natuurlijk. Maar ik doe juist andersom; was het lijfje van Lotte meestal ook met de haarshampoo, gaat in bad met 1 moeite door.
    Zwitsal heeft ook een combi-schuim voor haar en huid, die is ook wel lekker (zit in onze zwemtas).

2. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Whaaa.... billendoekjes op een 'open' huidje.... moet er zelf al niet aan denken :$, hahaha.
    Hier werd tijdens erge luieruitslag/ schimmelinfectie enkel water en zachte doekjes gebruikt (page keukenpapier wat je als vaatdoek kan gebruiken, toch wegwerp en wel lekker zacht als je het nat maakt, ideaal om de billen af te vegen)!!

3. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Overigens zat er in mijn kraampakket de hele verzorgingslijn van Natalis. Ook erg lekker. Hiervan gebruik ik de babyolie en haarlotion. Dit gaat ook goed.

4. Maj

Maj Lid

7 aug 2007
    48
    1
    0
    Ik gebruik voor onze kleine man de producten van Zwital. Niet teveel kopen want je krijgt waarschijnlijk nog genoeg proefjes e.d.

5. fafje

fafje Niet meer actief

hahaha neee zo bedoel ik "open" niet!!...ik bedoel...die billetjes...die is toch "open" ahahah voor in het begin met die parabenen;)

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hier neutral gekocht in de aanbieding.
    Sinds ik zwanger ben, vind ik Zwitsalproducten stinken.
    Alleen die geurbuideltjes voor tussen de kleren vind ik weer wel lekker hahah.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    over haartjes wassen: Kan gewoon met water. Het wordt niet vies in het begin. Ik ben het pas echt gaan wassen toen madammetje ging eten :) en het eten dus lekker in haar haren ging smeren.
    Maar ik had verder sowieso 'top to toe wash' dus dat is voor huid en haar van Natusan. Dus het kon ook gewoon in de haartjes.

8. Ik gebruik alles van Neutral.
    Dit komt omdat dit parfumvrij is, en mijn moeder (die 1x per week oppast) niet tegen geuren kan. Af en toe (als m'n moeder net geweest is) gebruik ik weleens wat van zwitsal ofzo, omdat ik het wel lekker vind ruiken.
    Tegenwoordig heeft Zwitsal ook een parfumvrije lijn, daar heb ik ook wel eens wat van geprobeerd. Maar ach, ik ben nou eenmaal gewend aan Neutral.

9. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hier eigen merk van de ETOS.

Vind Zwitsal wel erg lekker ruiken maar belachelijk duur in vergeijking met erg merken producten. Die van de Etos ruikt minstens zo lekker vind ik

10. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    ik had een kortings bon van de vk praktijk gekregen. en heb daar het een en ander van gehaald zo ook de spulletjes voor in bad etc. dus heb gewoon hema produckten en nog een bijkomstigheid het is dierproef vrij!

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik gebruik de lijn van het kruidvat. Heb van mijn schoonmoeder zo ongeveer alles gekregen daarvan, maar veel staat te verstoffen. Gebruik alleen de wasgel (voor haar en huid) en heb de lotion gebruikt (nu niet meer, want ze heeft eczeem). Maar ik vind het wel prima spul en ruikt lekker.

Wel de geurbuiltjes van zwitsal, ruiken heerlijk!

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb Zarqa en Balneum. Als dat op is wil ik de parfumvrije lijn van Natusan proberen.

13. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Natusan olie voor allerlei dingen
    La roche posay lipikar als bodylotion
    Zarqa Haarlotion
    sudocreme voor de billen
    zwitsal billendoekjes
    balneum extra vettend voor in bad
    roc zonnebrand (was geen andere op dat moment voor kinderen... dus had ook niet veel keus)

En een heleboel andere dingen gekocht, nooit gebruikt.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    idem ;)

15. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik denk dat ik de producten van Weleda (Calendula) ga kopen. Of misschien die van Lavera. In ieder geval een merk met het BDIH keurmerk, aangezien ik zelf ook voor veel dingen allergisch ben.

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik heb Natusan voor Isabella gebruikt en nu ook weer de olie en badcreme voor de baby.

Ik vind het lekker ruiken en de huid reageert er goed op.

17. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Wij gebruiken voor verzorging zwitzal en voor de billen bumblies gewoon goedkoop want je gooit ze toch weg na gebruik haha. Maar ik gebruik ook wel eens andere merken.
    Groetjes

18. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Waarschijnlijk wel weer Weleda in het begin.

Puur op natuurlijke basis. Wacht alleen nog even tot het weer in de aanbieding is. :) En daarnaast een flesje balneum badolie.

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier is shampoo echt wel nodig, Lisa heeft een bos haar en spuugt regelmatig waardoor alles in haar haar zit en dat geurtje krijg je zelfs met shampoo haast niet weg....

Wij gebruiken:
    Zarqa 3 in 1 wash
    Balneum voor in bad
    Zarqa haarlotion (ik gebruik voor Eva soms Zwitsal)
    Bodylotion en gezichtjescreme van de Etos
    Bepanthen voor droge plekjes en billen, soms de huidplooien
    sudocrem, voor de huidplooien en soms de billen

20. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Zwitsal, alleen is die helaas zo duur...daarom ook weleens kruidvat merk of nijntje dermocare. Helaas is nijntje uit het assortiment bij kruidvat en trekpleister :( Zwitsal en nijntje vind ik het fijnst en het lekkerst ruiken.

Deel Deze Pagina