voor mijn dochter kon ik van alles gebruiken, maar had het liefste het zemelenbadmiddel van de kruidvat voor mijn zoon was het lastiger, die heeft een extreem droge huid, en dus haal ik in de apotheek hetzelfde wat ik en mijn broers vroeger al gebruikten, een soort badzalf wat het water zachter maakt. nu zoon ruim 3 is kan ik gelukkig ook iets met een geurtje of kleurtje in combinatie met die zalf gebruiken. vaak de olie van kneipp. zelf gebruik ik ook vaak die zalf voor mijn huid, en douchen doe ik eigenlijk met zeezout korrels. mijn eczeem komt het meest doordat ik niet tegen mijn eigen huidschilfers kan, dus regelmatig scrubben werkt goed voor me. voor de komende baby wil ik dus ook niet te veel van te voren aanschaffen, al zal ik wel 1 fles kruidvat zemelenbad en een weltrustenbadje kopen xx
Zwitsal, ruikt lekker en gebruik het zelf ook al jaren hihi. Kreeg ook een heel Zwitsal pakket kado van mn schoonmoeder.
wij hadden zwitsal bij de eerste, nu weet ik niet wat we gaan gebruiken. Denk gewoon weer zwitsal. Olaf is alleen wel allergisch voor de zwitsal zonnebrand..
Wij hebben ook de lijn van zwitsal. Ik vind het zo lekker ruiken. Maar als Uk er niet tegen blijkt te kunnen, dan heb ik uit al die dozen nog van alles van neutral. Dus geen man over boord. En het is ook zo weer gekocht.
Ik heb niets zelf gekocht maar wel veel zwitsal gekregen. MIjn dochter is nu 22 maanden en nog gebruik ik de voorraad die ik kado heb gekregen
Hier gebruiken we natusan en balneum voor de droge huid. Vooral de natusan bedtime lijn vind ik erg lekker ruiken.
Meestal Etos eigen merk. Niet duur en ruikt naar zwitsal. AH eigen merk is ook wel lekker, maar omdat je bij etos kan sparen voor producten haal ik t meestal daar.
Natalis is idd heerlijk ja, vond ik zoo lekker uit het kraampakket!!! Kon het zelf idd ook niet vinden, maar.. goed nieuws, het is wel te koop! Online via Drogisterij.net , misschien een tipje? Ik gebruik verder diverse merken, in het begin vooral Neutral, later ook veel van Lief!
Op deze site zijn die producten nog goedkoper, Babyshoppen Ik ben zelf niet bekend met de site, maar was even aan het googelen.
Ik hoop dat onze kleine tegen Zwitsal kan, heb ook al aardig wat in huis! Mmmm ik vind Zwitsal baby's zo heerlijk ruiken .
dag allen, ik heb een bon om weleda produkten van te kopen. zijn deze aan te raden voor de baby? lekker natuurlijk toch? en zoja, welke zouden jullie mij aanraden om te kopen? wat heb je echt nodig in het begin? iets voor in het badje iig lijkt me...
Ik vind de produkten van weleda heerlijk, ik weet niet meer hoe het heette maar ik had een tube met creme voor het gezichtje en een olie om het lijfje mee in te smeren....heerlijk allebei
hier ook een lief! aanhanger, alleen ben ik nog steeds op zoek naar de haarlotion? Iemand een ideetje waar je die kan kopen? Ik kreeg in mijn kraampakket trouwens alleen een flesje alcohol van natalis
Zwitsal.. Zwitsal bodylotion, zwitsal badolie, zwitsal haarlotion, zwitsal schuimbad, zwitsal wasgel, zwitsal billendoekjes, zwitsal zachte haartje en iets voor de wangetjes.. Dat gebruik ik van zwitsal!
Vandeweek bij de wekelijkse boodschappen de spulletjes van Bumblies meegenomen, rook ook lekker en voor onze dochter heb ik er ook wel eens wat van gebruikt en het is niet zo duur als zwitsal
Ik heb het huismerk van DA gekocht, Daatje. Omdat het niet duur is, het er vrolijk uit ziet en de DA hier om de hoek is. Het is dus zo bijgekocht!