De titel zegt het eigenlijk al. Het schema van yoshua is ongeveer zo. 6.30 pap (150+5 en dan bambix) met een lepel. 10.00 fruit (vers geprakt) 12.00 brood zonder korst in stukjes en een fles 150+5 15.30 tussendoortje. (Was eerder fles van 90+3) 18.00 groente 20.30 fles 180+6 nu weet ik niet zo goed wat ik moet geven ipv de fles om 15.30. Hij hoort er graag bij dus als broer en zus uit school komen wil hij er graag bij zijn. We hebben al soepstengel geprobeerd, maar dat was niet zo'n succes en koekjes oid wil ik nog niet geven. Ik vind het ook een beetje lastig omdat hij al best groot/zwaar is en we van het cb maar op 3flessen mochten geven. Wij eten alleen altijd om 18.00 en yoshua eerder eten geven werkt niet icm werk, andere kids en eten koken. Ik merk dat ik bij yoshua onzeker ben over zn voeding omdat hij groots en zwaar is in tegenstelling tot zn broer en zus die juist veel moesten hebben om genoeg te groeien. Iemand makkelijk eetbare tips voor tussendoortjes met zo min mogelijk zout en suiker.
Hier kreeg ik het advies tussendoor wat yoghurt zou eventueel ook mogen of een rijstewafeltje. Wij beginnen zelf aankomende week ook met de tussendoortjes.
Koekjes van Goodies of ella's kitchen en maïs boogjes van jumbo/etos. Die zijn zonder toegevoegde rotzooi Anders een rijstenwafel (zonder zout) Stuk fruit wat zelf gegeten kan worden Wat rauwkost
cracottes hebben we gisteren en vandaag geprobeerd maar dat was nog niet echt een succes. morgen gaan we naar mn ouders en ik neem wel extra fruit mee. denk niet dat iets nieuws morgen gaat werken. (aangezien we al even niet bij mij ouders thuis zijn geweest) ik zat zelf nog te denken om een soort wortelchips te maken. heb ik een keer geprobeerd maar toen bleven ze zacht, dus dat moet misschien ook wel lukken. komkommer is ook een goede, ga ik van de week een keer proberen.
Een korstje brood, soepstengel, puffits van ella's kitchen, mini rijstwafeltjes (goodies of jumbo huismerk), nog wat fruit, yoghurt, komkommer is hier ook een succes
Goodies heeft ook wortelchipjes En verder idd de maisboogies, rijstwafeltjes van Goodies.. Fruit, komkommer, gewone rijstwafels (zonder zout)