Hallo, Mijn dochter is nu 16 dagen oud en drinkt 6 flessen van 100 cc (90 cc water en drie schepjes Nutrilon 1). Van het CB heb ik begrepen dat dit de juiste hoeveelheid is voor haar leeftijd en haar gewicht, maar waar ik een beetje mee zit is dat ze de fles binnen 10 minuten leeg heeft (inclusief een pauze om even te boeren), en vervolgens de zuigbehoefte niet volledig bevredigd is. Ook heeft ze vaak de hik na het drinken. Ik gebruik Avent flessen. Is tien minuten te snel? En is er misschien een fles/speen waarmee het drinken langzamer gaat? Heb ook Difrax geprobeerd, maar daarmee gaat het nog sneller dus zijn we toch maar weer teruggegaan naar Avent. Alvast bedankt voor je reactie. groetjes,
Hallo, 10 minuten is best snel. Op zich maakt het niet uit als de kleine er geen problemen mee heeft. In dit geval wordt de zuigbehoefte niet voldaan. Ik kan je alleen maar aanraden om toch wat spenen uit te proberen waarbij het drinken langzamer gaat. Op het forum hier staan vast en zeker tips welke aanraderes zijn. Ilja