Ik zag ze laatst liggen bij de HEMA, niet al te duur. Nu ben ik zelf geen fan van HEMA ondergoed, tenminste met de onderbroeken heb ik altijd ruzie. Zijn de voedingsb.h.'s wel fijn? Wat is anders een topper qua voedingsb.h., en ook nog eens betaalbaar? Nog een vraagje: Is een voedingsshirt handig en/of nodig?
Ik heb 2 voedingsbeha's van H&M, zaten samen in een pak (zwart & wit) voor 19,90 euro. Heb ook 2 voedingssinglets van H&M, ook samen in een pak voor 19,90 euro. Zo heb je gewoon nog een topje aan wat je buik bedekt tijdens het voeden wanneer je je shirt omhoog doet. Voedingsshirt heb ik nooit gehad, maar lijkt me wel handig.
Ik heb er één van de hema, maar vond die altijd erg weinig steun geven. Heb er destijds ook 2 van de prenatal gekocht (een wat mooiere uitvoering, niet de simpelste) en die zijn ideaal! Kon ze alleen de laatste keer niet meer vinden bij de prenatal, weet niet of dat aan de vestiging lag of dat ze ze niet meer hebben... Voedingsshirt vond ik bij mijn eerste waardeloos, omdat het vooral in de zomer was. Ik vind dat je dan met je voedinggshirt meer bloot zit dan in een gewoon shirt. Maar in de winter is een voedingstopje onder je kleding wel weer heel fijn, zodat je geen koude rug/buik krijgt en ook wat minder bloot zit.
heb er 1 van hema. o god wat een slecht ding, mischien als je een a cupje hebt geen probleem, maar dat is hier niet het geval. ik kan er beter geen dragen dan heb ik hetzelfde effect als met de hema bh. ik heb er 1 gekocht bij prenatal van anita. geweldig , kost denk ik 50 euro maar zijn geld meer dan waard. denk eraan dat als je ergens heen moet je toch echt wel er fatsoenlijk wil uitzien.
oja die HEMA-dingen zijn wel perfect voor de eerste week en in het begin 's nachts (als je zoogcompressen nodig hebt moet je ook 's nachts een BH dragen en dan vond ik die hema-dingen wel fijn omdat ze absoluut niet knellen ofzo en fijne stof hebben)
Ik kreeg zulke meloenen, zover ging Hema niet in de maat, dus had een Anita, prijzig, maar kwalitatief heel goed. Goede pasvorm en het biedt tenminste steun. Ik had nog een paar van Prenatal gepast en Hunkemuller en Livera eigen merk (van Prenatal had ik wel een zwangerschapsbh die goed was), maar die zaten allemaal voor geen meter bij mij.
ik heb er een van de wibra, die van de hema vond ik niet lekker zitten terwijl ik het ondergoed ove rhet algemeen lekker vind zitten van echt hemaaa. die van de wibra heb ik gepast en zat erg lekker en niet al te prijzig.
Wat een fijn topic! Ik vraag me namelijk af of een voedingsbh echt nodig is? En zo ja welke maat je dan moet hebben, want ik hoorde dat juist na de bevalling je borsten juist gaan groeien! Iemand tips?
Ja ik had een AA/A cup voor de zwangerschap. Tijdens werd het een C en juist na de bevalling kreeg ik me toch een meloenen. Ik had er een van de hema en een hele mooie van H en M maar die had ik in zwitserland gekocht. was ideaal.
Ze adviseren in de laatste maand van je zwangerschap te gaan passen. Als er melk in komt na de bevalling is mijn ervaring dat ze nog wel wat groter worden maar geen 3 cups ofzo meer. Het gaat een beetje op en neer, vol met melk en weer leeggedronken. Daar is een (goede) voedingsbh met stretchstof wel op berekent geloof ik. Ik hoop trouwens dat ik mezelf in de laatste maand nog naar de stad gesleept krijg om voedingsbh's te gaan passen, ben nu al erg blij als ik thuis kom en op de bank plof. Maar dat is een ander probleem...
ja inderdaad welke maat neem je, heb er 1 gekocht die nu lekker zit en zeker niet knelt. als ze nog groeien heb ik echt een probleem want zit nu al op maat 85 f niet erg leuk trouwens
Anita Maternity! Ik heb cup 85E, daar is bij de hema niets voor te vinden. Ik heb nog wel een van de hema gekocht in een eerder stadium, maar die was dus te klein en gaf erg weinig steun. Die van Anita pakken de boel mooi stevig in maar zonder dat het te strak zit. Ze blijven ook super van pasvorm na 100 keer wassen.
Anita bh's zijn wel duur, ongeveer 50 euro. te koop bij zwangerschapswinkels. maar voor een grotere maat kun je beter iets stevigs halen. ik moet zelf (80D/E) niet denken aan zo'n slappe hema-bh. ik heb de mijne bij It's Time in Amersfoort gekocht.
Oke, ze voldoen niet aan de beschrijving "goedkoop", maar Marlies Dekkers heeft sinds kort ook zwangerschaps / voedingsbeha's
O.k. Ik denk dat ik dan ga voor een kleinere garderobe van 2 echt goede b.h.'s 1 aan, en 1 in de was. Dan bezuinig ik daar wat op. Het moet wel goed zitten.
Ik gebruik de voedingsbh's van de Hema, ben er wel tevreden over. Ik heb meestal een shirt met een vest aan, dat is erg handig met voeden, en je hoeft niet speciaal iets nieuws te kopen...