Hallo dames, Ik ben 30 weken en popel om het bedje op te maken. Ik weet dat ik dan vlak voor de bevalling alles weer even opnieuw moet wassen en strijken. Daarom mijn vraag, vanaf wanneer hebben jullie het bedje mooi opgemaakt?
ik heb het wiegje nog niet helemaal opgemaakt want er moet nog een matrasje in..maar heb wel de stof om het wiegje heen gewassen zeg maar. Het wiegje staat gewoon op en ik heb er een vuilniszak overheen gedaan Dus het staat klaar..maar er kan geen stof bij.. heb namelijk geen zin om met 38 weken nog dat te gaan strijken en in elkaar zetten etc. want hij moet ook helemaal vastgeniet worden of iniedergeval vastgezet worden. het is een beetje raar systeem.
Ja ik wil het nog wel wassen, ik heb t helemaal nog niet gewassen eerlijk gezegd, dat doe ik idd rond 36 weken
ik heb het ledikantje nu al opgemaakt, ziet er wat gezelliger uit. maar ga het op een geven moment ook wassen. en het wiegje moeten we nog bekleden maar die maak ik dan ook meteen op als het klaar is. ik weet nog niet wanneer ik alles ga wassen maar denk rond de 37 weken.
hahahahaha..... Hier ging ik tijdens de weeen gelijk de flesjes uitkoken....(al heb ik ze helemaal niet nodig gehad, bv ging goed) Alles voor de afleiding.....
Ik heb met 34 weken alles gewassen en dus ook gelijk het babybedje gerei daarna gelijk het bedje opgemaakt en eroverheen handdoeken gelegd zodat het stofvrij en steriel blijft.
Ik laat 'm denk ik opmaken door de kraamhulp, als de beeb geboren is. Dan blijft alles lekker fris en fruitig tot hij erin ligt
Ik heb het gisteren gedaan, op de juiste manier, eerst had ik het gewoon opgemaakt, vind ik er veel leuker uitzien. Maar nu toch maar alvast kort opgemaakt
ik heb het met de 31 weken gedaan de wieg ga ik binnen 14 dagen alles van wassen, dus met de 33 weken ongeveer. dan moet ook onze slaapkamer aan kant zijn en dan kan de wieg op zijn plaats gezet worden.
Ik had alles al met 16 weken netjes gewassen en gestreken en in de kast liggen maar ik kon me toch niet inhouden om alvast het bedje op te maken. Ik verveel me toch dus ach dan maar een wasje en strijkje extra.
We hebben het kamertje net helemaal klaar en ookal gaat de kleine de eerste paar maanden nog bij ons in de wieg op de kamer... Ik ga morgen toch lekker het ledikantje opmaken! Vind ik veel te leuk
Ik had toen het kamertje klaar was ook het bedje op gemaakt was denk rond 25 weken. en toen met 38 weken alles nog een keer gewasen. achter af nog te ver van te voren omdat ik door liep tot 42 weken. dus toen ik hoorde op maandag dat ik woensdag ingeleid werd. heb ik het nog een keer gewasen
Je zult alles nog een keer moeten wassen, maar strijken? Kom op zeg, ik heb nauwelijks een kreukel in het lakentje terwijl het wel al gewassen is. Niet zo kritisch zijn Ik heb het met 30 weken opgemaakt en er ligt wel al wat stof op. Dus om die reden ga ik het straks wel nog een keertje wassen.
daarom heb ik dus een plastic zak om het wiegje gedaan. Ok het staat niet zo leuk voor nu..maar het staat er wel schoon bij en komt geen stof op..en dan hoef ik het niet op het laatste moment nog te doen (is namelijk nogal een werkje omdat de stof aan het wiegje moet worden geniet enzo. Het kan er niet zo makkelijk af)