Vandaag toevallig gehaald... Heb gekeken bij Hema, Livera, V&D.... maar overal van die "slappe gevallen"... Heb nu 3 voedingsbeha's bij H&M gekocht... en dan ga ik na de bevalling nog wel voor een wat "duurdere"kijken... omdat je dan pas weet hoe je borsten gegroeid zijn.... Heb trouwens wel het idee dat de maten van H&M kleiner vallen... want na passen heb ik toch echt voor cup E moeten kiezen.... terwijl ik volgens mij op een volle C zit momenteel....!
Ik heb 1 voedingsbeha gehaald bij de livera, een goedkopere variant, ik heb nu al 90F, dus ik hoop niet dat ze nog groter worden. Als t straks lukt met borstvoeding dan wil ik er nog wel wat goede bij hebben. Maar ik wil nu niet zo'n hele dure kopen die straks misschien niet meer past.
Eentje is wel erg weinig hoor... ik bedoel... ivm lekken.... en daarna wassen.... Vaak draag je die beha ook 's-nachts.... omdat je anders heel je dekbed onderlekt... en lijkt mij wel fijn als je dan af en toe kan verschonen... (= mijn mening hoor).. ik heb er 3 gekocht omdat het 2 verschillende soorten zijn... en eentje was een setje van 2..... anders had ik er ook maar 2 gehaald voor nu...!
Heb een Anita gehaald bij Livera. Stevige BH maar met beugels. Ik draag hem eigenlijk nooit omdat het tijdens het voeden veel te veel knelt, die beugels. Wel een mooie BH als je er even uit moet. Zal hem denk ik wel dragen als ik geen borstvoeding meer geef. 50 euro Had toen ook een "slap ding" bij Livera gehaald, van Livera. 80F, dus behoorlijk aan de maat, maar ik vind het een ideaal ding, zit heerlijk, knelt nergens. Heb er 2 van. Kosten geloof ik 15 of 20 euro of zo per stuk, betaalbaar. Hunkenmoller had weinig toen ik erheen ging. Ze hadden wel een paar modellen, maar allemaal dunne/kanten bandjes, dat zit echt niet lekker als je wat grotere borsten hebt en ze ook nog es vol melk zitten.
Ik had er 2 van Medela, omdat ik ondanks dat mijn borsten iets gegroeid waren nog een kleine cup A had. Zaten prima.
gisteren was ik even bij prénatal, en daar hadden ze ook voedingsbh's van anita. die van hun eigen merk vond ik niks; te slap. over de h&m bh's: ik vind die zonder beugels inderdaad wat kleiner vallen; heb daar 80E van nodig, terwijl ik meestal 80D heb nu. nu had ik op de gok ook twee mét beugels bij de h&m gekocht, en die zijn juist weer erg ruim. heb ze toch maar gehouden; wie weet groeit de boel nóg een maat (hoop van niet, maar je weet nooit)...
Ik gebruik de BH's van de Hema. Zitten perfect en nog veel belangrijker, ze knellen niet! En ook lekker goedkoop.
Tijdens de eerste zwangerschap heb ik twee zwangerschapsbh's van Anita gekocht en twee voedingsbh's ook van Anita, beide bij Livera. Ze hebben geen beugel en kosten 35 euro. Anita verkopen ze ook bij sommige positiekledingwinkels. Nu heb ik er weer een van Anita bijgekocht, omdat ik wat zwaarder ben gebleven na de geboorte van Arend. Ik draag ze met heel veel plezier en ze blijven van goede kwaliteit. Voedingsshirts heb ik bij Arend nooit gebruikt, en hij heeft toch een jaar bv gehad. Gewoon shirt omhoog en aanleggen! Succes!
he... Even een "opmerking" hoor.... maar zit hier naar verschillende banners te kijken... en sommige kopen wel erg vlug voedingsbeha's... (niet rot bedoeld hoor.... maar ik had gelezen dat je borsten tot halverwege de achte maand kunnen doorgroeien... vandaar dat ik zelf zo laat voedingsbeha's heb gekocht.... en natuurlijk... mijn "jongens" hebben besloten de laatste dagen nu nog even een groeispurt te doen... mijn vriend viel het zelf uit zichzelf op...! Dus even een tip voor allemaal..... koop je voedingsbeha's niet te snel...! Zeker niet als je dan ook gelijk duurdere gaat kopen... want zelfs NA de bevalling door de stuwing, kunnen je borsten nog groeien....! (En dan bedoel ik dus... dat zelfs NA deze stuwing je borsten groter zijn dan voor de bevalling!)
^ja daar heb je gelijk aan, ik had na mijn bevalling zulke meloenen dat zelfs mijn voedings bh niet meer paste
Ik heb ook eerst 2 dure Anita's gehaald (35) omdat iedereen er zo enthousiast over was. Ik vind ze helemaal niet fijn. Onder de borst zit zo'n ondersteunend stukje stof waarvan het randje na een paar uur begint te iriteren. Heb snel daarna 2 beha's gekocht van het Livera merk (17) en die vind ik ook veel steviger! De stof is volledig dubbellaags, de pasvorm perfect en hij blijft lekker stevig zitten (ik heb inmiddels 80E). De Anita's hoeven dus niet perse beter te zitten omdat ze duurder zijn.
Ik heb 1 nieuwe van Anita gekocht. In deze winkel de goede maat uitgezocht. Toen heb ik er 2 (in dezelfde maat dus) bij gekocht op Marktplaats. Nieuwe kost 49,00 voor 2 anderen in totaal 25,00. Ze zitten heerlijk!